星期二, 11月 18, 2014

H100 - Day 83

好了,今日要講既... 又係做占... 好無聊...

話說今日約左個朋友上健身房,因為上次答應過給過一些歌給他的。原本八時多已做完,不打算再等,就在要離開的時候他才來到。

A : 你今日做手嚟呀? 好大碌手呀!!!
B : 幻覺嚟架咋,返到屋企就縮哂架啦。
A : 你留多陣教我做啦,我都要你咁大碌手呀!!!
B : 一陣囉,我其實想早啲走,返去睇書...
A : 一陣一陣...
跟住就跟他由手開始,二頭三頭前膞後膞腰側...
B : 借問聲,你做左幾耐占呢?
A : 一年多啦。
B : 點解你會所有都做錯哂既?
A : 我點知,又無人教,又無錢請教練,我全部都係自己做既之嘛。
B : 唔怪得知你做極都係咁樣啦~ 真係要從頭執過哂。
A : 嗱,咁下次你晏啲先做,咁你咪可以順便教埋我囉。
做到腰側時,他的朋友走來閒聊,順便再指點 A 如何用側腰力。途中叫 A 按住他的側腰感那那片肌肉用力...
A : 咦,你側邊真係有舊肉架喎。
C : 係呀,肥肉吖嘛。
A : 係咩,睇落你係果啲大大件果啲喎。
C : 係呀,著左衫咪以為係大隻囉,我都不知幾想好似佢咁修到個身呀。同埋個背又好。
B : 咩呀,我都唔夠肉。同埋我最憎自己個背,簿到死。
C : 肉之嘛,我比啲你吖。
A : 你無跑步既咩?
C : 我已經日日跑一個鐘返工,放工做重量,都仲係咁樣。
B : 都唔係吖,圓圓地都幾好睇吖...
C : 你都真係唔知我地呢啲既痛苦,用盡方法都係咁果種失落感呀...
B : 係咁架啦~ 每個人睇自己都係覺得唔夠架啦,我都唔鐘意自己既地方,點知你又話好。咪係只睇到自己不是之處囉。
完... 的確好無聊...

回到家,最後會係選電影? 還是開始睇新書??





沒有留言: