星期日, 11月 16, 2014

H100 - Day 81

"真係三個杯三種味,好奇怪"
"所以咪話你要係屋企整番個杯架囉。"
"有地方先得架。"
"幫你諗左駕啦,買到就比你安上去就得啦。"
"話時話,今日又飲左食左好多,好罪過。"
"唓,一次半次,有乜所謂吖。你下星期都咪又係無乜人人約。"
"都係啫,我都唔想廢左呢個星期既努力嘛。"
"食幾多飲幾多整定既,有得飲,飲左先啦。我之前同呀女講,你老母我都唔知幾時死,無啦啦死左,我都同佢講話,你只要記得對叔叔同你老豆好就得架啦。其他既野係點都無所謂。"
"又講呢啲。"
"係吖嘛,個女都咁大,有啲野想講就要講左先,唔好以後後悔... 係呢,你點拿啲酒返去呀? 我留左一箱比你喎"
"咁多??!! 點飲得哂??!!"
"你朋友多,洗幾耐啫。"
"無啦,我家下都無比人上嚟,都係自己飲,邊飲得咁多??!!"
"咪放好佢,慢慢嚟囉,有啲好野嚟既,有人嚟先慢慢飲囉。拿住一啲先囉,下星期再入嚟,先再拿"
"好好好...!"

沒有留言: