星期三, 11月 12, 2014

H100 - Day 76

人生打擊無處不在,今日又受一野。

話說去占,換衫時隔離條仔都望望下。難怪既,變靚左有人望下都係正常事。因為之後要食中藥,所以便在做運動前先飲奶粉,在開奶時,條仔走來同我答訕。傾左一陣佢話仲可以留多陣,想同我一齊做教下佢,無問題。做左一陣,開始嚟料,同我講佢唔開心,話散左一個月,心情仲好忐忑。又嚟呢啲,近排單單都係呢啲。是旦啦,又同佢講一大堆廢話。

我 : 你都好後生啫 (其實佢個樣似四十),大把機會
啦。
佢 : 都三十一啦,但對感情事都很少經驗。
我 : 咪係囉,慢慢嚟,我呢啲大過你都無你咁愁。
他 : 咁我見你都有四十尾五十 (WHAT!!!),咁你都一定比我經歷多既。
我 : 係囉 (屌撚你啦!!!)....

佢做多半個鐘就走左,走前仲話得閒約我一齊做,可以教多啲佢。我頂你,咁多年無人話我似五十架!!!! 呢啲只可以係我自己講,識做既係唔會講出口架!!! 我係唔會同你做朋友架!!!!

話說哥哥要找出世紙,問我有否副本。找了一個晚上,終於找到自己的,但找不到他的。同時,也找到十多年前的我,都幾靚仔。我諗,係咪要整下對眼,唔戴眼鏡應該好好多。

沒有留言: