星期二, 6月 03, 2008

邪術門卷

A:喂,你係咪有朋友訂到奧運騎術比賽既門卷呀?可唔可以幫我訂呀?
B:預訂完左啦喎‧
A:無機會啦?
B:無啦,等開售啦‧
A:你知唔知幾時呀?可唔可以幫我買三張呀?
B:都未開始賣~ 我都唔知幾時有得買‧
A:即係都未知邊日有得賣?
B:唔知‧
A:又會咁既‧如果你知既話,可唔可以幫我買呢?
B:我真係唔知幾時呀,到時記得先得架~ 一係你留意吓網上既資料,有得買就話我知啦‧
A:可唔可以係網上買架?
B:我點知呀!
A:我諗都係要自己查吓,我自己買囉~ 仲諗住你地那邊比我係呢邊知得多0的添‧
B:點呀~ 又無廣告話幾時有得買,我又唔鐘意睇,亦都無打算睇,咁我點會知呀‧等如我問你呀娜姐幾時係加州開 SHOW,幾多錢係邊賣,你都未必會知啦~A:我知架,我呢邊好多細路呀,我跟到個 TREND 架‧一上網就知啦‧
B:頂~ 都話未知呀!無資料呀!無人知呀!

1 則留言:

阿寶 Francis 說...

你個朋友自己又想睇又要懶....咁即係咩意思....叫佢算吧啦~~~!!! 咪鬼睇...睇電視轉播啦!