星期一, 6月 09, 2008

Emotion

A:吓~ 唔知你睇完 "性與城",有無啲咩野啟示呀?
B:你問有關於咩野啟示先?
A:咪好似呀某某咁話,啲 FUNCTION of lover 咁呢啲囉‧
B:咁就唔知喎,我唔係講 FUNCTION 架喎‧
A:哇吓~ 咁你講乜呢又?
B:我講 EMOTION 架‧
A:EMOTION?你啲 EMOTION 咁飄忽,你再係咁既 EMOTION 呀,你就真係好易變 "易 MO 唇" 呀‧
B:咩呀~ 咪 EMOTION 囉~
A:係 "容易發 MO 既陰唇" 呀‧
B:屌你啦~ 我有用 "哥士的" 洗架‧

2 則留言:

F4 說...

提出FUNCTION OF LOVER的人一定是好有學識的人.
令我想起中學時期的: FUNCTION OF OXYGEN, FUNCTION OF WATER....

Gary Lam 說...

F4, 你係咪想話...
講得出 FUNCTION OF LOVER 既, 就一定係智者咁既級數先...
不過咁, 如果係一個真既智者既話, 我諗佢唔會將科學同感情混合來講既.
HAHA...