星期日, 6月 15, 2008

請留言

A:你呀,叻就叻啦,但總係有啲野唔 MAKE SENSE 既‧
B:點呀?又想點呀‧
A:你呀,個電話都唔知開嚟做乜架,成日都唔聽架‧頭先打比你幾次都淨係係咁响呀‧
B:你打過比我咩?咦... 係喎‧
A:唔聽你就咪用電話啦‧
B:點知佢响啫,袋左係褲袋,聽唔到嘛‧
A:咁你就開大聲啲啦‧
B:我開埋個震盪器添架啦‧
A:吓,震都感覺唔到呀?
B:我條褲鬆嘛‧
A:咪話你下面鬆就真啦,你唔好袋係褲袋呀,因住成個褲袋攝左入去呀‧
B:鬆你老味呀‧
A:唔係既話,咁唔知係咪你脾罅啲神經線死哂囉,無哂感覺架啦‧係既話呢,唔該你用番電話繩掛係條項度啦‧唔好成日都唔知有電話嚟呀‧
B:咩喎~ 唔知有電話嚟又唔得‧
A:仲有呀,唔該你改左個留言信箱佢啦‧
B:又點呀‧左住你咩?
A:我一聽到就火都嚟埋啦‧又話自己唔會聽留言,跟住又自己個錄音又叫人 "請留言",屌啦星丫‧
B:係咩?哈哈哈,我唔記得啦喎,唔洗咁勞氣喎‧哈哈...

1 則留言:

阿寶 Francis 說...

哈哈, 又係呢個朋友B, 我有時都怕聽iPod 行街時miss 左電話, 都會用電話繩放心口前, 有時行緊街太留意一啲野既時候...放褲袋成日都miss 左電話~ :P