星期三, 6月 11, 2008

不要離我太遠

A:唉~ 我有心事呀...
B:點呀,又有仔溝呀?
A:係俾仔溝呀... 佬嚟架喇... 但係一如以往,雖然年紀上係細過我幾個月,但係個樣就老過我...
B:得啦~ 你保養得好啦‧
A:呢個人呢,乎合左我幾樣要求,但係有啲要求就達唔到喇...
B:咩呢~ 毑形過你呀?
A:咁又唔係‧不過話時話,家下啲仔喎,個個都有少少架啦‧佢呀,有學歷喇,又唔係啲嘛毑煩既人啦,中文名又幾好聽咁‧
B:咁咪好囉‧
A:但係住得遠嗰下死呢‧唉,都唔知好唔好要囉....
B:做乜唔好要呀?你係諗住拍拖定係玩下先?
A:我諗佢係想拍拖卦‧我都唔知點呀,而家係個 critical moment,要俾signal 人喇‧
B:咁你想拍既原因係乜?同埋唔拍既原因又係乜先?
A:拍既原因係呢個人都唔錯既,拍得過‧唔拍既原因係... 唔~~ 諗緊~~ 人馬座應該同佢無乜緣份架喎...
B:吓~ 你信星座呀?眼見好多大纜都扯唔埋既,咪又行得幾好‧係事在人為既啫~
A:唔知係唔係信呀~ 或者係啦,我以前既有獅子雙子天秤白羊金牛,咁我諗我會係鐘意呢啲會多啲喎...
B:哦~ 咁所以咪全部都衰哂囉‧你係鐘意對方個人,定係佢既星座呀~
A:我知,但係佢住葵涌咁遠喎....
B:葵涌咁又點呢~ 你去佢度住呀?定係一定要去送外賣呀‧定係佢既生活只係係荃灣同葵涌呀?
A:佢公司係 quarry bay,不過遲吓會搬去沙田喎,咁要見我咪要過海囉‧
B:如係要見呀,你可以過下去,佢又可以去吓你度啦~ 你係鐘意個地方,定係個人架‧你用咁多外圍既野去衡量呢個人係咪可以拍既... 都好奇喎
A:外圍野都有佢既因素架嘛...
B:其實係睇你有幾鐘意既啫,到左唔鐘意呀,住係你隔離都都唔見啦~ 你睇下呀乜乜咪係個好例子囉‧
A:咁~ 好唔好上吓床再睇下點先呢何?
B:好‧
A:但係會唔會上過床之後... 發覺唔夾但係佢又會痴身架?
B:你呀,記唔記得你老本行做乜架‧係床度唔鐘意呀,咪扮吓啲四仔咁,等佢姦屍囉,咁叫人想唔即走都幾難呀‧
A:係啦... 你話做雞幾難呢何...
B:終於記得啦,仲以為你咁忘本添‧咁即係想點呢你~~
A:出多兩二三次街... 睇下有無機會上床啦....
B:係啦~

6 則留言:

阿寶 Francis 說...

究竟你朋友係同個地點拍拖?
定係同個星座拍拖?
阿車都話冇邊個星座係唔夾既,係睇個人既性格je...!

anyway, 我覺得你個朋友A,其實係一個好懶去了解人性格既人,星座呢d資料係只供參考,但係實質個人既性格夾唔夾係靠自己work架喎....! 仲有,話人地住得遠....其實佢係想做愛多過拍拖囉.......! 冇人拍拖係嫌遠架...(如果真係中意).

我唔覺得朋友A鍾意嗰個人囉...叫佢唔好亂辣人啦....=.="

naruto 說...

中文名又幾好聽....呢個都係擇偶條件?

叫佢去馬啦!可能鍾意到搬屋呀!

edward wong 說...

繼‘伴侶的功能’後,二部曲‘伴侶全合意’隆重登場。
朋友A的一切理由,説到底還是又倦又要又怕輸,不敢嘗試希望事情簡單點的中女心態。加上虎狼之年的需要,又一個以愛換性不敢認,結果兩邊不討好的個案。

F4 說...

我想這個朋友A不是你一直講開那一個BOR...

Gary Lam 說...

我有好多朋友架~ 我從來都無講過朋友 A 係同一個人, 只係有0的人自己對號入座之嘛~

呢~ 咪好似0的呀戌呀壽死都覺得自己似 SATC 既 CARRIE 一樣囉~

edward wong 說...

原來有一直給人講的一個人嗎,我以爲所有也是虛構故事添。。。
或者有人刻意撇清,還是曲綫宣傳,怕別人沾光呢?
人心真的很複雜!