星期五, 6月 20, 2008

粉絲襲地盆

嘩~~~
不得了~~~
我個地盆比人襲擊呀!!!
肥四既粉絲攻入我個卜呀!!!

今早係留言區
發現有人留言
呀 ANN 寫道 : I LOVE U F4
我諗呀 ANN 唔會去錯地方既
我個卜明明係四十一健
點會睇錯係 F4

點先~ 呀 F4
家下係咪擺明踩場先
睇清楚地方先好喎~
唔好係度宣洩主權喎

呀 F4
係咪你派人來攪事先
我同你無乜過節
又無係卜度講你
洗唔洗咁玩野先

不過都好
咁 F4 點都有多一個結婚既機會
做朋友既都會為佢高興
又好似黃生咁話
我們亦都為那一位對方的勇於
而鼓掌而動容

上帝保佑
阿門

注:今次係怪友列傳開始以來第一次開名‧原因係我有 F4 呢個其中一個怪友,因為引來狂蜂浪蝶作在此作愛的宣言‧所以不能不開名‧

5 則留言:

F4 說...

承蒙錯愛. heehee...

葉志偉 說...
此留言已被作者移除。
naruto 說...

好勁呀!下次可能係報紙頭版廣告

葉志偉 說...

都說凡是女人都是同行,同行相嫉是少不了的!
.....好黑暗呀!我以後都係要自備個五十火慳電膽至敢睇呢個blog喇!

匿名 說...

hahahaha 我唔係咁睇喎...b4 = before...f4 唔係= forever 咩...

人地可能冇踩錯地盤喎 ...hahahah

嗯...我地當中都識一個人叫 A ann 既...呢...個隻紅眼會計鶴呀...唔通...

hahahahahahha