星期一, 6月 09, 2008

找點

A:哇~ 我今日去睇醫生呢~ 撞番以前幫我睇嗰個靚仔醫生呀~
B:又邊個呀?你有邊個話唔靚架‧
A:你咪唔靚囉‧
B:哇吓~ 真係謝天謝地,見過哂你話靚嗰啲呀,真係無個得架‧係呢~ 咁點呢?
A:無呀~ 我咪問佢有無去去開嗰間 cafe 飲 coffee 囉,我話我搭左天地線架啦,佢去到就唔會收佢錢,會以我既名義請佢飲咖啡啦‧
B:咁佢點講呀?
A:佢咪話有呀,無收佢錢呀,多謝呀,咁囉~
B:哦~ 咁~ 你講呢件事既主旨係乜呢?
A:未講完呀,之後呢,我咪好開心咁 send 番個 SMS 比我個係嗰間 cafe 做既囡囡囉,話多謝佢囉,同埋見番呢個醫生好開心囉‧
B:都好,你仲識得咩野叫做基本既禮貌‧
A:仆你個街啦,我不知幾有教養呀‧咪嘈住啦~ 講埋先‧咁呢個囡囡 send 番個 SMS 比我呀,佢話呀 "PLEASE INVITE HIM TO HELP YOU TO FIND YOUR G-SPOT LA"‧
B:哈哈哈.... 你啲咩野囡囡呀,開口埋口就叫你搵 G 點既‧
A:點撚知喎~ 上次只係同佢講過一次話唔知有 G 點咋,咁就比佢講左一世啦‧
B:吓... 你唔知有 G 點... 唔係嘛... 你個人點呀...

4 則留言:

F4 說...

家家有本難念的經;
人人有個難搵的G!

這個是大智慧呀.

匿名 說...

怪友列傳一定係佢今次,一定係!

Gary Lam 說...

F4, 唔係丫, 我問0的朋友, 好多都找到係邊既... 找唔找到都只係一個尋找既問題. 聖經都有話架... "要尋找便尋得見". 不過, 連有 G 都唔知就奇左0的囉~~

小奧呀~ 睇番0的脈絡呢~ 都幾似呀何... HAHA~ 咁不過事就無絕對既... 自己諗啦~~

edward wong 說...

G點那樣私人的問題,旁人真的幫不了忙。或者可以募捐賑‘旱’災,讓朋友A去做色情按摩,希望可以摸索得到快樂泉源。
不過朋友A有盲點,十三點和偏好老點反而是路人皆知需要保育的香港遺產。
仲有唔好0下0下用智慧做擋戰牌。有智慧係人0地話架,唔係自己認就有架!