星期一, 9月 15, 2014

H100 - Day 19

A : 做咩忽然間換哂尐相佢既?
B : 無呀,覺得想換咪換囉,無咩特別。
A : 同埋見你答人答得咁風騷,咩事呀? 好開心咩?
B : 都 OK 啦~ 呢幾日個人忽然開心哂,心情好左咪答野都順尐囉。
A : 咁都好。之前見你相又唔影又無 update 都不知幾担心。
B : 唓,有乜好担心,總要尐時間去過渡架啦。
A : 你放張露肉相,想引邊個呀?
B : 無喎,呢張相已經 crop 左架啦喎,比張原圖你睇吓。
A : 哇!!!! 你 PS 過架?
B : 無呀,果日應該係效果最好既時候囉,怕好大機會反彈,咪影左先囉。
A : 你就好啦~ 咁都得。
B : 我只係 send 比你睇咋,如果流左出去,咁就一定係你啦。
A : 放心,我都係識得你地幾個基佬,有邊個好 send 喎。係呢,講番轉頭,做乜又會忽然開心哂既?
B : 唔知喎,果日咪去畫畫既,食煙時忽然間係 FB 睇到一兩句佛經既野,即刻成個人醒哂,我都唔知點解。跟住呢兩日成個人都好自在同好輕鬆,仲成日笑笑口咁添,不知幾好。
A : 哦~~~
B : 你知啦,好多野都只係差在拍唔拍中個制,拍到就會乜事都無囉。況且,你又唔係唔熟我,我以前都比人話過我涼簿底架啦,家下突然間開心番,又有得幾咁不可思議啫。
A : 咁又唔好咁講,尐人諗埋一邊啫。唉~~ 仲以為你有仔溝咁好添。
B : 家下直情可以唱 "寂寞的人有福了" 呀,幾中呀。你有人咪彈過嚟囉,我都想 keep 住有 散餐食吓架,得既話長散都唔拘。
A : 你咪裝番啲 apps 囉,大把你揀啦。
B : 睇相無性趣,出到嚟又可能唔同樣,寧願見真身。遲尐可能要掛番個招牌出去架啦。
A : 放心,你係 FB 答多尐人地尐野,你張大頭相出鏡多左,唔洗幾耐就有尐盲毛走嚟 add 你架啦,你洗憂...
B : 頂你...

係占某個器械上,見到呢個組件,覺得好得意。像是一個笑臉,又或是一對傻傻的熊貓眼。其實已是很久之前已見到,每次見到都覺得好開心。今日特意的將它拍下來,以記念我這段喪占的日子。之前訂下的目標已達到,之後要反彈都沒有問題,願望達成。





沒有留言: