星期四, 10月 23, 2014

H100 - Day 57


唔知做乜,原本老闆話同兩個客食飯,變左十幾人。都好,食食吓,飲左兩杯自已就變得都好傾得吓,同個唔知乜人講左一晚。真係乜野九唔搭八都講得一餐。

席間,有條有問我,下次旅行想去邊,唔準諗要即答。我話去睇極光。跟住其中來自英國的同事就話,好易之嘛,下次去總公司坐多程機就可以啦。鬼唔知咩,去邊都係坐多程飛機啫,都唔知佢地是否明白旅行的意義。我話,係我嚟講,其實不是去邊個地方,而係同邊個去。不是同自己喜歡的人去,幾靚既地方都係無意思。

原本好多人看來,我在香港已經高大,但同呢班人食飯,我就立即變渺小,個個都肥野。不過咁,同鬼都係易傾啲,可能,我應該湊鬼啱啲。哈。

沒有留言: