星期二, 5月 27, 2008

留言

A:你咪再夜啲先覆我~ 我今日下午找你架‧
B:吓?你找過我咩?我唔知呀,找我做咩事呀?
A:家下無野啦‧
B:唓~ 但係你都知我家下都唔聽留言架啦‧
A:係啦喎,我咁得閒留意你有咩會做,有咩唔會做啦喎‧
B:我好似有話過唔聽留言架喎,因為我唔想聽咁多囉‧
A:點呀你,你最多咪聽到係個遺言信箱,你有咩損失丫‧
B:我耳仔唔係咁好呀,我咪唔想聽咁多野囉,所以咪唔聽囉‧
A: 你個人呀,睇演唱會又唔怕,聽唱片又唔怕,同人講八婆電話耐一耐都唔怕,但係又怕聽留言‧咁怕你不如唔好返工開會,唔好同朋友見面啦,全部都係要開口講野同聽人講野‧真係奇呀你‧
B:其實個電話台既留言功能好白痴,其他台一聽係無用既就可以刪除啦嘛,我嗰個就要聽完成個留言先可以刪除呀,煩到死‧我又怕啲人既留言長喎,同埋唔想用咁多耳仔,所以咪唔聽囉‧
A:咁呀,不如你取消左個信箱啦,仲叫人留言做乜喎,浪費對方既時間呀‧有急事搵你就死得人多啦‧
B:唓~ 係有緊要事呀,啲人都會再打比我啦,洗乜聽喎‧
A:頂~~ Diulasing...

10 則留言:

匿名 說...

怪友列傳第x回

上回提要:母姨山千年Sissy Top教主....

陳娃 說...

不如將怪友列傳改名做甲友列傳可能貼切d ..

Donald Kwan 說...

你呢位朋友, 好似結識唔過喎, 唔好介紹我識..... :P

edward wong 說...

你0既怪朋友當中都係呢位最厲害,成日搶鏡批踭露點走光博出位,自然常駐怪朋友公司0既top performer寶座。
依,0甘你0米怪朋友經理人?即係Mani姐?專幫怪朋友接客?

匿名 說...

佢既"唔想用咁多耳仔"同我"食嘢個口會好攰"有異曲同工之妙,我支持佢!!!

9-up 說...

明明係甲,又變左乙既?

F4 說...

唔好樣樣都賴我.
有幾個不關我事的.

匿名 說...

即係呢個關你事啦!
志偉

john 說...

哈哈, 我睇所有人都會入晒你數嫁喇!

9-up 說...

咁又唔係既,好似『好小女』果單,咪不關他事囉