星期日, 5月 25, 2008

腳步浮浮

A:我諗我今日都唔知可唔可以出得嚟食飯啦‧
B:做咩呀?
A:我啱啱瞓醒晏覺,覺得好似腳步浮浮咁呀‧
B:吓,你又唔舒服呀?
A:係啦,唉~ 唔知做乜呢?
B:咁你睇下點啦,再唔係既咪去睇下醫生囉‧
A:呀,唔知係咪我未食野呢?我今日成日都未食過野呀‧
B:屌~ 梗係啦,你再唔食呀,唔只浮浮吓呀,死撚埋添呀‧
A:吓~ 係咩?我點知喎‧
B:唔知,試吓你咪知囉‧呢啲係常識呀,唔洗讀架,頂你‧
A:咁呀~ 我唔講住啦,我去食野先‧拜拜‧

5 則留言:

小臭 說...

點解有d人可以成日唔食野既?=.=

Gary Lam 說...

呢個... 我都唔明喎~ 如果你識得當事人既話, 咁你可以自己問下佢... 有時見到班朋友, 真係好似睇緊 "古靈精怪東南亞" 咁呀...

F4 說...

你朋友唔係全日唔食野.
而係早餐只吃了麥片,
午餐吃了一碗湯而已...

匿名 說...

有呢種朋友其實都幾開心,幾好玩。:P

john 說...

阿朋友, 你咁快為咗準備你個復出演唱會開始節食喇? 又話出年嘅? 臭四都係飲菜湯飲咗三個月咋喎...!