星期六, 5月 10, 2008

送福行動進展

經過小奧的連結,我的部落格流量忽然大增,連帶我的電郵信箱的郵件也急增‧

後來有些自己的朋友得知,每個都問我拿二三十只送給朋友,所以我會先照顧自家朋支的需要,再會寄給其他查問的人‧由於那箱唱片不在身邊,所以現在都不知有有多少數量派發,故要等到下星期才可以有比較明確的答案‧

許多朋友都寫來問怎拿,我都要一一回覆,如他們拿一兩只的話,我都會叫他們留下地址我會寄上給他們‧但今天早上花了兩個小時整理,把有地址的朋友都寄上了手唱片‧相信下星期他們會收到‧剛又花了一個小時看郵件和寫地址,但這批要到星期二才會寄出了‧至於沒有給我地址的,請再重發電郵給我 (gary3928@hotmail.com),我會盡量安排到派完為止,當然會是按收到地址的先後次序處理,希望不會漏寄‧

朋友問郵費誰付,我說自己呀,他們都說我笨‧其實許多朋友都有問及如何把郵費給回我,但每份郵件都是三數元,我都不知可以如何交收,所以便算了‧況且是自己的生日天,當作禮物給大家好了,雖然三唔識七,但大家開心一下也是件好事,自己也會快樂些‧至於有些要十只廿只的,且看可以如何安排‧

一邊回覆電郵,發現一件很寄的事,在可知的人名當中,竟然全部都是男生‧哈哈‧

21/may:派完囉,謝謝各位幫忙‧

12 則留言:

Leo 說...

好欽敬你呀!但唔敢勞駕你寄贈,你預我果幾隻响浮花果邊撥俾我?我可以親自揾佢囉。

naruto 說...

己取碟,多謝...
準備放又CD機,好剪張

F4 說...

我星期六俾你囉. :-)

匿名 說...

我都想要五張,給自己、朋友及阿姨的。
emailformarx01@gmail.com
多謝你。

Unknown 說...

我都想要5隻~
realovaltine@yahoo.com.hk
多謝你先=]

匿名 說...

我都想要二張,給自己、朋友
e-mail: jason_yiu_mail@yahoo.com
THX~!

. 說...

我都想要二張,給自己、朋友
我已SEND左EMAIL俾你~
生日快樂

陳花 說...

遲來的生日快樂。雖然唔鍾意顏福偉,但你做的非常有意義,加油寄呀寄!!

匿名 說...

你好呀
我想拎大約20隻丙丁派比朋友..唔知得唔得呢..似乎太貪心喇?
拎咁多其實係因為我同我班朋友同屬一個小組織
而係一次活動中見到福仔隻愛多八十年mv入面有佢無影手彈結他呢d超卓舞姿
順利成章就成為左我地既會歌喇
今年係成立4週年..所以我都送少少野比我d朋友..

好似講得太多題外野添..
唔知點樣可以順利交收呢?
我較偏向以郵寄方式..
至於郵費方面我會自己比返嫁
但唔知一寄寄20隻要幾錢呢..

順帶比埋我個電郵地址你先丫;-D
im155mm@yahoo.com.hk

匿名 說...

收到喇,好聽到爆,福仔唱Bossa Nova同電子野,估你唔到

匿名 說...

我想要隻ar~
digimeteor@gmail.com
唔該哂=]

匿名 說...

我有興趣 我大約想要5隻左右可以嗎?
denischan123@yahoo.com.hk