星期四, 7月 30, 2009

適量運動與均衡飲食

A:喂~ 星期六有咩做呀?
B:咪又係咁,個個星期都係咁架啦‧
A:行丙丁店呀?叫埋我好喎,好耐無行過‧
B:都得,不過家下會夜左去‧
A:做咩呀?你不嬲都係三四點做完 GYM 就去架啦喎‧
B:係呀,不過呢個月開始多左一個節目,會同幾個朋友去左 GYM 上完堂先‧
A:哇吓~ 跳健身操呀?有無戴粉紅色 HEADBAND 呀?
B:頂~ 你好八十年代呀‧家下係上瑜珈架啦‧
A:係咩?乜你識做瑜珈既咩?
B:咩唔識呀,仲做得唔錯添‧我就快可以做到一字馬呀,擺隻腳係個頭後面呀咁架啦‧
A:簡單啲,係咪即係就快可以摺埋呀?
B:LASING... 係呀‧仲係當眾摺埋添呀‧
A:做咩做瑜珈既?你不嬲都只係舉架之嘛‧
B:我以前有做過成年架‧咁前排有幾個朋友話想一齊跳 STEP,咁我又見家下間 GYM 多左瑜珈堂,咪上埋囉‧橫掂我係 GYM 既上跳舞堂既卷有成八百幾張,我 "每星期,日日跳,可以跳足三年" 呀‧
A:哇~ 咁你家下一個星期上幾多堂呀?
B:星期一夜晚兩堂,星期六就同班朋友上拉筋,同埋跳舞,如果星期日得閒既話,咪上多兩堂 GOYA 2 囉‧
A:YOGA 2?難唔難呀?
B:OK 啦~ 我都叫做做到既,不過做完成身濕哂,同埋第二日成身痛囉‧
A:吓,會痛架...
B:要 HOLD 架嘛,仲幫我修身,同埋 FIRM 番啲 MUSCLE 呀‧
A:哇吓~ 你遲吓咪可以變 SLIM FIT 囉‧
B:咩呀,我不嬲都 SLIM FIT 架啦,我仲重左添‧哈哈哈...
A:咁好... 點呀,講咁耐,星期六幾多點呀?
B:你預六點啦‧
A:OKOK...

1 則留言:

tri 說...

你開反blog,好開心.