星期一, 7月 06, 2009

Mr. Cool

A:喂~ 你係咪想買呀古生隻唱片呀?
B:邊隻先?
A:呢~ Mr. Cool 呀!!!! 我上次話有兩個封面既呢,隻碟成本寫真集咁架‧
B:哇~ 要呀!!! 幾多錢先?
A:18 蚊!!! 全新!!! 仲有兩個封面任君選擇‧
B:哇吓~ 兩款都有呀?邊款好呀‧
A:是但啦~ 我上次問呀老闆,佢話封面唔同之嘛,有咩所謂喎‧
B:咁... 不如買哂兩款啦,上次呀蓮妹話佢以前好迷佢架,有佢做既封面都買齊架,咪送本比佢囉‧
A:都好喎‧咁買架啦喎~~
B:OKOK~~

五分鐘後......
A:哇~ 醜到呢....
B:咩呀咩呀...
A:我頭先呀,買呢兩隻唔同封面既碟呀,比人認得出我啦‧diulasing~~
B:你之前嚟開係熟客咋,人地咁多人出入,點會認得你喎‧
A:我呀,上次買既時候呀,我己經問左老闆呀,有咩唔同呀‧佢話應該係 封面唔同啫,所以咪認得我囉‧今次又買兩隻呀,都唔知下次去到人地會唔會比埋呀 Cool 先生既寫真呀,全套連簽名唱片問我要唔要添呀... 無 啦啦比人以為我係佢既粉絲呀,真係仆街呀‧
B:咩呀,咁你係有儲齊哂人地成套唱片架喎,你仲話另外有人比左佢以前本寫真集你添,你仲唔係 粉絲....
A:屌啦~~~~ 我係主攻爛歌架,佢夠爛呀,所以一定要儲呀‧
B:咁你星期六上跳舞堂帶隻碟比我地啦‧
A:好~~ 合共 36 蚊呀吓~~
B:得啦~

一小時後.....
A:哇~~~~
B:又點呀.....??
A:我只係可以比一只唱片你囉!!!
B:吓... 點解呀?
A:兩隻唔同相架!!!!
B:吓?真係??? 咁都得....
A:係呀!!!! 哈哈哈!!!! 下次你地嚟我家, 一定要睇吓呀,啲相作狀到呢~~~
B:好哦,一定要睇哦!!!
A:仲有呀... 我頭先返到家,我 search 左佢個 blog 睇... 好好睇呀.... 哈哈哈....
B:有幾好睇呀...??
A:佢真係好撚九唔搭八呀....
B:咩呀??
A:個個 entry,狗唔啦屁都放幾張情心照係度呀... 寫 MJ 放幾張佢既相,講七一又都有... 真係唔知做乜撚咁呀...
B:吓??? 咁得意???
A:係呀,仲要佢每日都有 entry 架‧
B:佢寫??? 我思疑佢咪又係叫人地代佢寫‧
A:都係丫~~ 幾有心呀~~
B:哇~~ 原來你真係佢既真心粉絲呀!!!!
A:By the way,佢既 blog 係無唱片 section 架,相信佢係唔想承認佢呢個過去‧
B:哇吓~ 咁真係要快要儲齊佢既唱片喎~ 絕版架啦喎~
A:係呀,你下次上去睇下仲有無另一本封面既,係就買埋佢啦!!!
B:好呀~~~

5 則留言:

匿名 說...

阿古生唔想承認佢呢個過去,咪同阿Kin你一樣?拱你有冇佢拱卵他撚先?

Jun

Gary Lam 說...

佢係呢方面, 真係好 cult 架~~~

naruto 說...

呢隻爛碟我都有一隻喎!真的很爛

Leo 說...

呢期古生前主僱開倉,連HMV都有呢隻碟執!

可惜我幾年前已買齊兩款簽名版喇,哈哈!

karvitz 說...

死。呢隻碟近期我有入貨。
買左隻恤衫濕身封面....
但其實裡面有首吻不到發不到都唔錯 ...