星期四, 7月 16, 2009

一世我也要考試

A:喂~ 考完試未呀?
B:考完啦~ 衰撚哂呀‧
A:吓?咁慘呀~
B:係啦~ 諗住佢會出既題目又無喎,出哂啲動詞變位,我都唔識‧
A:吓~ 呢嚟好似係一開始就要讀架啦喎,咁都唔識‧
B:唔識咪唔識囉,我都無記到,平時都無特別溫‧
A:咁... 呢啲係你問題啫,你自己唔讀,咁無法格‧
B:我知,我都無話老師出得深‧基本上如果我平時有溫吓,同埋記哂啲書有講既最簡單個十幾個動詞,再加埋今次要考既嗰堆生字,咁就一定無問題既,仲會可以好高分添‧家下如果拉車邊可以合格都偷笑囉‧家下寄望寫野嗰三題可以攞多些少分數,咁合格機會都大啲‧
A:你覺得自己寫得好好咩?
B:唔係喎~ 不過應該點都有啲分咁囉,我用哂最簡單既野寫,應該未必會好多大錯‧
A:哦~ 咁祝你好運啦‧
B:我都想... 家下咁樣,我都唔知好唔好報中級課程好囉‧
A:乜你唔係讀哂架啦咩?
B:係呀‧原本係得個初級既,點知上一堂老師話最新開左個中級,只係呢個初級完在後三個星期就開始啦‧
A:如果係既話,咁又要讀幾耐呀?
B:又係三個課程,共年半...
A:嘩~ 又咁耐既...
B:係呀~ 不過唔讀既話,咁以後就未必會再讀囉,唔通又由 101 開始過咩‧
A:但係你又話會唔合格,咁點呀~
B:唓~ 唔合格咪由得佢囉,無 CERT 之嘛,又無話唔比報中級...
A:好心你啦~ 係讀就讀好佢啦,咪再報番考好佢囉,有張証書嘛‧
B:嘩~ 二千幾呀,又再讀過呀~ 好慘架~
A:咁話哂可以擺番張 CERT 嘛...
B:咁我自己溫番書都 OK 啦~
A:errrrr.....
B:睇下合唔合格先再講啦...

沒有留言: