星期一, 8月 10, 2009

下次遇到你

A:喂~ 我頭先同個仔講呢,我打算十月尾去吓寶島喎‧
B:係?你又去呀?
A:打算啫‧我有問可唔可以住係佢度呀‧
B:人地點答先‧
A:佢話無問題呀,不過我就話我可以瞓廳囉‧
B:真係慘呀‧明明之前仲係瞓主戈人房架,家下變左做廳長‧可悲呀!
A:無法啦,今時唔同往日囉‧不過住係人地度可以省番啲錢嘛‧
B,咁都係,不過咁,你可以借啲耳話入去用吓電腦呀,拿吓毛巾呀,唔知做啲咩呀‧再唔係咪扮飲醉左,叫唔醒囉,瞓得第一晚呀,唔通第二晚叫你番出去瞓咩‧
A:又係喎,你係有辦法既啫‧
B:啫~ 呢啲好似係個個都識既基本技能喎,好似係你無左之嘛‧
A:哎也,我點識得啫,都無人教過我‧
B:洗教既咩,低能架‧早知你一早係嗰邊做工,怕且咪可以坐正囉‧
A:我都想‧
B:不過佢屋企咁多人出出入入,你可以係廳瞓既時著剩幼帶背心同底褲,或者隨時有人叫你入房呢‧
A:係呀~ 輪住去唔同房好無呀‧
B:你就想啦~~
A:你去唔去啫‧
B:你都死既,你瞓主人房我都話可以做吓廳長,你瞓廳我自己住酒店咩‧
A:咁又係...
B:不過呀某某話想去南部喎,都係大約嗰段時間‧
A:都好喎,你同佢一齊嚟,咁咪可以一齊坐鐵路去南部囉‧
B:咁都得‧
A:我上次同啲朋友去呢,唔知做咩特價咁呀‧
B:吓,咁好~
A:係呀,不過我唔知幾多特價喎‧
B:你都白痴既,你個朋友識路數就話啫,我地自己去呀,咁無情情做咩會有特價呀?
A:係喎‧
B:或者你同個賣票員講,"喎姣娘哦,由味由他揸呀?"
A:係呀係呀... 你都可以話,"喎械 MAN 精哦,卓憾奶架,幾喎他揸啦‧"
B:好喎~ 你過得關,我都一定得...
A:哈哈哈哈....

1 則留言:

John To 說...

入房完全唔需要藉口, 我只會大無私樣咁行入去, 然之後大字形訓低...