星期二, 7月 28, 2009

錢錢錢錢

A:咦~ 仲以為你放假添‧
B:咁多假咩,去同隻貓睇醫生呀‧
A:又睇?肥 BU 點呀?
B:今次唔係肥 BU 呀,係妙芝‧
A:吓~ 做咩呀~ 又輪到妙芝呀?
B:係呀,前兩日見佢耳仔紅哂,咪 BOOK 時間睇囉,醫生話佢細菌感染,要耳仔同食藥‧妙芝咁野性,煩死‧
A:哎呀~ 你間屋呀,變左風水唔好呀,隻隻貓都有事,快啲搬啦‧
B:唓~ 仲有排呀,我星期日先叫左我朋友嚟幫我睇吓間屋,比吓意見,先再畫圖報價‧
A:哇~ 洗唔洗咁煩呀?你唔係話是但油吓油就算啦咩?
B:諗諗吓,係整就整好啲,個人住得好啲嘛‧
A:咁都係~ 咁咪要洗錢囉‧
B:錢既野,點都要洗架啦~
A:你之前又屋企既事,啲貓又病,家下又整屋,仲好似有按揭喎‧
B:係呀,仲可能要去旅行添‧
A:你仲去旅行?你負擔得起咩?
B:哇吓~ 乜你咁睇我唔起呀~ 雖然係窮,用係適當既地方點都括到啲既‧無既話,你借唔借比我丫‧
A:ERRRRR... 講吓啫... 哈哈~~
B:哈哈咩啫~ 有無呀~ 你咁有錢...
A:我邊有丫... 哈哈~~
B:唓~ 洗乜閂後門丫‧我呢啲,最多咪人窮賣屎忽‧我呢啲金牛座,識得自己計數既‧
A:咁咪得囉~
B:係囉何~~ LUNCH~~ 再講~~

3 則留言:

匿名 說...

你的朋友簡直看你不起。

流料 說...

我最鐘意呢句: "我呢啲,最多咪人窮賣屎忽‧", 睇下你變身網上援交男, 比D女記者放蛇, 睇下自己個 "市場價格" 都好播!

Gary Lam 說...

要去賣屎忽, 乜唔係要出動男記者咩...