星期一, 7月 20, 2009

打掃

A:咦~ 聽聞你朋友搬左啦喎~
B:係呀‧仲留左一大堆垃圾比我添‧
A:吓~ 垃圾?唔係交番間吉屋比你既咩?
B:佢話唔要啲傢俬,咁留番係度比我,睇下下手要唔要囉‧
A:哦~ 家具啫,下手唔要先至係垃圾‧
B:但係... 佢係連佢所有唔要既野都無掉過,佢只係帶左佢個人同埋佢要既野走咋,我要咩野都同佢掉哂佢囉‧
A:吓~ 咁都得... 不過都係叫人掉啫‧
B:哈哈~~ 你無見到間屋有幾恐怖咋,我一入到去其中一間房,嚇死人‧好似去左異形個 "鬥口" 咁呀‧
A:即係點呀?
B:非筆墨所能形容呀‧算啦~ 都叫左人掉哂囉,傢俬都掉埋囉‧
A:咦~ 咁唔係留番比下一手租客咩?
B:同屋企人傾好左,唔租出去囉,我會搬番過去住‧
A:乜大好多咩?
B:錯啦~ 大屋搬細屋呀,慘情!
A:咁你啲野點算呀,你咁多垃圾‧
B:未知呀‧到時候掉得咪掉囉‧同埋我都開始全程拆我既 CD 盒,同埋 DVD 盒囉,全線膠盒既變做老翻包裝呀‧
A:CD 喎,你啲命根喎,做哂老翻包裝,你咪唔會點拿嚟聽囉‧
B:無法啦,鬼叫會少左幾百呎咩‧無左半個廳呀‧
A:咁做咩搬過去喎?
B:咁嗰邊企理好多嘛,又唔雜,全部都係業主自住‧
A:咁幾時搬呀?
B:唓~ 無咁快啦~ 我又無錢比人做裝修,到我執得到,變得番間屋,咪話仲得人,只係可以放傢俬既,最快都要個兩月啦‧
A:哇~ 要咁耐?
B:又要清左啲積,又要剷少少牆,又要補吓啲外牆入水位,又要睇吓洗唔洗執吓電線,又要修番啲爆左既橫樑,又要油油,攪好哂仲要攪衞生,唔洗時間咩‧
A:咁多野既,又真係好似好煩喎‧
B:之後又要置番啲合適既家具呀物品呀,又要時間‧我仲要最後係自己慢慢一啲啲搬過去呀‧
A:做咩唔搵搬屋公司呀?
B:我太多野啦~ 一次過搬,會好亂,同埋會放唔到咁多野,所以只係會一啲啲咁搬囉‧
A:好煩架喎‧
B:煩架,不過我又唔急既‧
A:咁你家下住緊呢度呢?
B:睇下點,好價咪賣囉,唔好既咪到時先再算囉‧你要唔要丫,賣比你‧
A:哇~ 你間屋... 嗰楝樓...
B:咩呀,話哂都係有靚仔住過架,好值錢架‧
A:係咩?唔覺喎‧送比我都嫌煩呀,仲要花錢維修呀‧
B:TILL~~ 你係要既話,十三折賣比你‧
A:係呀,多謝喎~~~

沒有留言: