星期一, 12月 01, 2014

H100 - Day 96

在占見到又有朋友,都成個多兩個月無見。傾完一大輪,都要下定決心說約他汔飯,因為貵了貪心的想要他拿唱片。雖然小事一宗,但其實心情矛盾的。我是貪心想免費得到唱片,但又好像經常問人拿東西,總覺得心裡覺得不大好的樣子,又不是人家欠了緜己的。所以,一直以來都是以不打擾為先,到人家真的有空又有預備了,那我才搶著的說好。雖然心知人家不介意,但總覺得攪到人便是不好。

傾談中還說到自己長不出肉來,他竟說我就像厭食症一樣 (這個嚴重了吧,我又不是不吃)。又話我開始乾了,有那個上了年紀的可以乾得好睇云云。他說我加回十磅係背就差不多,加十磅,應會做到半死。兩者兼得的確很難,有前有後見到全身肌肉又要肥瘦適中,的確不知要花多少時間。上次另一個朋友說已練到去 "菜" 位有餘,我只笑答 : "咁又點喎... 你有無聽過何韻詩既 '鍊鐵是怎樣練成的' 呀? 無就開 youtube 聽吓就明白架啦。" 唉~~~

又係買野,成個月前訂左隻碟,今日終於有。雖然今次自己覺得一般,又係全番唱,呢個阿㚪點都要買,沒法子。她也翻唱 Carla Bruni 翻唱過的的 "You Belong To Me"。一直以為 Carla Bruni 是原唱。

呢句係咪即係話,係你既點都會有,唔係既恨都無用....

沒有留言: