星期五, 12月 19, 2014

今日 Skype 的對話...

A : 聖誕有冇 party 呀?
B : 無呀, 無攪啦。都無咩所謂啦~ 自閉都幾 OK 啦。
A : 咁平時上你屋企飲酒果班呢?
B : 我無再比佢地上嚟啦。
A : 吓? 鬧番左? 
B : 上次咪話,我之前退左 whatsapp 大圍果個 group 既,咪有人同我講,你洗乜退吖,我過兩個星期, 心情好啲咪入番去囉,大把人等住找我飲酒... 咪因為呢句話, 我就無再比佢地上嚟囉~
A : 吓? 你唔洗咁呀??!!
B : 無既,做人既野,我情願乜都無哂,都費事比人睇死自己啦。
A : 不過 whatsapp 有個缺點,文字一寫下來,便比人無限既演繹。如果可以面對面講,你睇到佢既表情,語氣,成句話又吾同睇法。
B : 算啦, 既定既事實, 無謂多理...
A : 咁都係,最緊要你自己覺得開心....
B : 我有朋友知呢件事, 都話我太過執著...
A : 我廿幾年前岩岩自己攪生意,不知幾enjoy自由自在既生活,好享受自處既時間。不過20年后既今日,有得揀既話,我會用多啲時間起朋友身上。我都系執著既人,我都好明你。不過我執著過,會發現真空左20幾年既朋友生活,系搵吾返。你呀,嬲完咪算囉。
B : 唔知呢,或者我唔再介意啲人再出唔出現掛。
A : 你無左班 friend 后先會知。而家剛開始,會覺得 lonely 既 christmas 幾 ok, 幾型。
B : Well... 關乎自尊既野,我就真係放唔低囉。BTW,係 alone,唔一定係 lonely。
A : 大家都金牛座,點會唔明。我當年中 F6 / F7 果兩年,都好多你咁既感受。唔駛迫自己,不過又唔好單方面斷定他人既說話。
B : 無啦,咁我家下咪用行動話比自己知,人地可以睇錯了我,但我唔一定係你所看到的那一個我囉。但當你發現另一個我既時候,可惜已經遲了。
A : 唔明? 睇錯了你乜野?
B : 即係咁,我睇到既潛台詞係… 你呢啲大把人陪既,洗乜係度扮野又退 group 又唔搵人吖。你家下都只係心情唔好啫,遲吓你咪又係番返哂嚟。一班班人等住你啦,咪又係以前咁既生活... 其實,我覺得,到最後咪係果句咪係… 你扮乜撚野野吖, 品性難移呀...
A : 哦~ 咁咪又係你既包袱囉,真系要睇你自己幾時放低啦。或者對方既潛台詞並唔係你所諗既呢。所以,沒有語氣同表情既文字,好難估其意。
B : 算吧啦,意思係點都無所謂啦。我再見唔見人攪唔攪 party 係我既事,最後大部份既人會否成為陌路,係我自己要承受既果,與其他人無關。同埋對方點諗, 亦都與我無關係啦,大部份既人我都唔會再搵架啦。啲文字係咪咁既意思,都己沒關係了。

沒有留言: