星期二, 11月 11, 2014

H100 - day 75

終於去了看中醫,醫生繼續說是那些濕重,感冒還未清之類的東西。希望他是好彩醫收尾,快快清理掉那最後兩成的餘菌。

跟朋友說開聽歌,問我有些什麼可以介紹給他。話說聽過有首那些年前的老歌好聽,跟著開了 youtube 給我看。吓!!!! Adele!!!! 舊歌??? 跟著要教仔般的告訴他是何許人,最紅那首,近況之類... 他再給我看另一條片,點呢??!! Lana Del Rey 做咩要聽人地 cover version 呢?? 又話有個金髮唱快歌既後生女,我話應該係 Ellie Goulding。仲有個金髮女係 Burberry fashion show 唱到好高音,一直都唔知係邊個,我話 Paloma Faith,找比他看,開心到差不多跳上天。問我點解一講就知,我話跟開咪識得囉,要聽這些大把。也好,既然有心想知多些聽多些,這方面自己還可以作小小的引導。真係,係命嚟既,去到邊都係要做音樂供應商。

回家在找 mp3 時,找到以前電話中的相片。已忘了今年年頭在曬太陽燈時自拍過,現在見到都嚇一跳,點解當時覺得自己好身材的呢? 好唔明。

沒有留言: