星期三, 10月 01, 2014

H100 - Day 34

係唔同既 Whatsapp group 內,每一日都有人 forward 一啲唔同政見或者係反佔中的文章出來,睇到眼火爆。首先,我都係唔得果三個佔中三子既,佢地由講左一年咩野都做唔到,推遲又推遲,好煩。最後睇到人地個劫頭勁好,又話要提前佔中,跟住又話要教人做呢做路,真係唔該哂。人地家下攪學運,真係關佢叉事咩,唔該收皮吧啦。我朋友講得啱,佢地三條友,跟本請番嚟係要化左社會既怨氣既,等啲人既怒氣磨蝕哂,到時真係佔既時候又無乜人,咁咪又比政府是是旦旦過骨囉。講番轉頭,係 group 入面,叫做好朋友果班我都唔出聲,費事嘥和氣。但係親戚果個就真係想開佢地片。之前都已經好溫和咁解釋,但都係繼續咁傳,煩到不得了。我諗我應該會有一日叫佢地咪撚再 send 出嚟,大家唔同見解費事開片。另一個舊同學既 group 都還好,叫做理性討論,不過都係聽唔入耳架啦。咁當然,一列出政府既錯野同衰野,因而點解要去爭普選同叫條仆街走,啲人就無哂聲出。諗諗吓,都係要寫訂張 list,費事次次打。

今日原本大家都緊張,怕集會會有咩野事發生,因為大家都覺得都會係呢一兩日清場,況且政府無理由會比件事攪咁耐同霸啲路咁耐。但到左一點都無事,所以走先。希望唔會係有咩野事啦。其實,自己最大既疑問會係呢單野點收科。只係落台又唔得,要收回上面又未必肯答應,會唔會落台加重新資詢 hea 住啲人先,起碼可以市面回復正常運作。天曉得。如果有咩事發生,住得咁近,點都要仆落去。


沒有留言: