星期五, 7月 03, 2009

Hello Again~

A:你做咩封卜架?
B:咁一定有我既原因架啦‧
A:咁即係咩呢?請問‧
B:向外界供報咪係話自己又懶又無咩野寫,又唔想放係度好似孤兒仔咁無人理,又費事比人追交卜,咁咪封左佢囉‧
A:嘩~ 你以為你係邊位呀?比人追交卜,你估你個卜真係好多人睇咩‧
B:哈哈~~ 咁真係比人追交過嘛,雖然只係一兩次,咁點都可以叫做比人追交囉‧
A:OKOK~~ 多謝哂!咁... 其實實情係咩呢?
B:好多時,事實既真相都係好醜惡同埋估唔到既~~
A:咦~ 咁我好想知喎...
B:都話左係醜惡架咯,乜你認為我會話你知咩!
A:唓~ 好架勢咩... 既然咁醜惡呀,咁又做咩開番呢?
B:咁當然仲有其他既 hidden agenda 啦‧
A:吓?又有 hidden agenda?一個卜咋喎,洗唔洗好似咁複雜咁呀?
B:你唔明架啦~ 係成年人既世界,係會有好多其他人諗唔到既野架啦‧
A:咁做咩又 delete 哂以前啲文章呀?
B:唔想比人睇番囉‧
A:乜你覺得你既過去唔比得人睇咩?
B:我想重新開始,重新做人,我唔要回望我既過去,咁得唔得丫?八婆!
A:得得得... 咁你既過去,又將會係一個謎.....
B:IN-TER-EST-ING.........
A:羅蘭首歌,新收到架,有無聽過呀?
B:有呀,不過好似爭咁啲啫......

謎女皇 - 羅蘭

9 則留言:

F4 說...

歡迎女皇回歸!
好野我係第一個子民留言, 好光榮呢.

小奧 說...

welcum back kin kin

but cant listen to the song, still processing?

流料 說...

好開心可以再睇番呢個卜呀~我已經將以前d重要既圖片cap起左, 好笑既內容記低左, 大家一齊展望將來啦~

Sun Sun 說...

Welcome back, 期待你更多爆笑嘅內容.

naruto 說...

好囉!開番囉!

等緊睇下一篇,算唔算追交卜?

匿名 說...

嘩,Kin, 你終於開番個Blog啦。Con-gru-du-lat-tion!
羅蘭姐首歌拱正既,你自己攪架?

Jun

Gary Lam 說...

哇~ 洗唔洗 cap 起左呀... 好驚喎...

首謎女皇... 係人地 send 比我既, 係邊個做既我都唔知... 我又點會識得玩 remix 丫....

陳娃 說...

Welcome back ar~

你唔使寫野架 .你開番個卜就得架啦

葉志偉 說...

嘩!
你服出呀!