星期三, 7月 22, 2009

贈興

A:你好呀~
B:咩呀,我挭係好格,洗乜你提我呀,乜你好唔好咩...
A:唓~ 我都一定好格,講野一定係咁講架啦~ 唔通一拿地個電話就叫你仆街咩‧
B:唔好唔記得,仆街係正常稱呼,臭西係專稱呀!
A:係喎~ 點呀,臭西‧
B:唔~ 乖啦~
A:講啦~
B:星期日呀,你呀妹生日呀,正日呀,諗住約埋一齊食飯,你得唔得呀?
A:咦~ 佢星期日正日呀?我都唔知添,我仲約左佢幫我整些少屋既野‧
B:整屋?又整咩呀?
A:我另一邊收番嘛,諗住整好後會搬番去住,咁家下掉好哂啲垃圾囉,咪叫佢上去幫吓眼睇吓有邊啲電線可以唔要,同埋啲窗口入水位可以點整番佢‧
B:垃圾?你話掉哂?
A:係呀,叫人攪左成個上午呀‧
B:邊有掉哂呀,你都仲係度,就唔好話掉哂啦~ 咁大舊都未掉呀,個垃圾佬手尾唔好呀‧
A:唓~ 我叫住佢胡考掉喎呀~ 喎幾錢奶啦~
B:哦~ 比錢個垃圾佬呀...
A:械呀... 咁係呢... 呀妹今次又幾多歲生日呀‧
B:好似三十幾囉‧不過啲人不嬲都話我地無變樣架啦‧
A:你就真係無變啦,我就變靚左好多‧
B:吓~ 死野丫,教識左你比位你入添‧
A:嘻~~~~~~ 咁係邊食呀?
B:你地諗啦~ 我可能要星期日先返嚟,我要上大陸出差呀‧
A:哇吓~ 你家下時時都要上去做北姑喎‧
B:你都死既,我上到去就係陀地啦‧
A:.......
B:我家下諗緊呀,我聽日扮完靚毛幫啲 FANS 簽埋名先丫,定係點好~~
A:頂~ 洗唔洗著水著去會場呀?
B:都可以架‧
A:LASING 丫... 咁即係我預備好哂,到時話你知係邊就 OK 啦‧
B:係呀~ 我搓 MY BREAST 早啲返啦‧
A:你洗乜自己搓丫,上到去做陀地,經濟幾唔好呀,點都有些少人搓吓你個 BREAST 既‧
B:咩有啲呀,我有好多個 BREAST 架,啲人輪住嚟搓呀‧
A:傻啦,比人輪住嚟搓係你後生既時候架咋,咪懷緬過去啦‧你家下,最多咪係 TRY 賣 BREAST ONLY‧
B:咩賣賣聲咁難聽呀,我呢啲係為興趣架~
A:係係係... 你既興趣都真係得呢樣... 哈... 咁星期日食咩呀?
B:你地諗啦,唔好話去啲咩你地講嗰啲高級扒房呀吓~
A:嘻嘻~ 扒皇之王呀??!! 唔會~ 放心... 嘻嘻~~ 最多最 CHEAP 都去食通天啦~ 好無?
B:咁都算啦~ 咁你到時話我知啦‧
A:OK~ 星期日下午比電話你‧

沒有留言: