星期一, 4月 28, 2008

伴你飛

話說星期六被老闆點名去了廣州的春交會行展覽會,雖是不願,但為工作,不能說不‧中午時份收到 "朋友甲" 傳來的短訊,內容是 "Hahahahaha, guess what? Your dream‧"

好奇心起,回了短訊問他何事那麼的高興,他只説回來後打給他‧或許我會立即的跑去見他一面呢‧在回程時,再看看他的短訊,心血來潮,有所頓悟,立即打電話給他‧

甲:你好呀,返來嗱?
我:你係咪幫我買到李惠敏的 "伴你飛" 大碟?
甲:吓!你點會知架?等我仲以為可以比個驚喜你添‧
我:原本唔知既,忽然心血來潮比我諗到‧
甲:咁又係,你成個人有幾多個 dream 丫‧儲齊一套李惠敏爛碟都係你人生中既其中一件最大心願囉‧哈哈哈‧
我:係呀,咪同你儲陳慧琳一樣‧
甲:我唔同呀,唔好聽既我唔儲架‧
我:李惠敏呀,隻隻都好好架,每隻碟都必定有爛歌架,閪人家居必備架‧
甲:不過咁,佢就唔係五蚊隻啦,呢隻碟要成三十元,好貴‧
我:算啦~ 我咁多年都無見過,四十八都要買啦‧
甲:咁又係,你咁愛佢‧哈哈‧

就是這樣,朋友甲就 make my day‧今日收到唱片,聽了一次,她無得再出唱片都真的是有理由的‧我真的不明白,為何要跟陳百祥先生合唱,好驚‧

5 則留言:

匿名 說...

甲 = F4?

9-up 說...

你買了Love Passion未 ? 未買的話,你的West Dream 仲係有得追。

F4 說...

Love Passion要$48! 要多等一會.
現在全世界的朋友甲都是我的了....

edward wong 說...

你唔做朋友甲,唔同你想做朋友丙?你最先知道林生0既最新消息,仲早過我,緊係朋友甲啦。

Ogake 說...

隻"想愛沒有情"同"敏感"都好正架~
隻"伴你飛"有阿叻係因為個旅遊節目係佢主持丫嘛~