星期六, 4月 05, 2008

來電

星期四的早上,按停電話的響鬧,看見有一個未接來電,打電話去看看,原來是公司電話‧

正在奇怪之際,再看看來電時間,是早上七時十五分‧

回到公司,問過所有同事,都沒有這麼早回到公司‧

到了下午,清潔阿嬸來到公司,我再問她晨早上有否給我,答道連我的電話也沒有,又怎會打給我‧

再問她早上來到公司的時間,她說約七時左右,但全程都是只得她一個人...

公司間中都有同事說有鬼,因為經常物件不翼而飛‧

今次,為何我的電話出現公司的未接來電呢?

6 則留言:

naruto 說...

可能電話個時間有問題,又或者有同事整估你啩

匿名 說...

一定唔會係鬼...鬼係夜晚先打俾你, 邊有朝早起身攪人既鬼...哈哈...

F4 說...

我都係咁話.
白晝無鬼啦.

匿名 說...

可能係亞嬸抹電話時唔小心按到0個電話機programmed 咗嘅speed dial﹐就咁打咗你0個number 0羅﹗ 依家又唔係舊曆七月﹐無咁猛啩﹗

Gary Lam 說...

真係聰明呀... 我地後來都找到個原因...

因為我前一天早走, 係放工前呀頭用同一條 line 打過比我, 所以應該係呀嬸抺我呀頭既電話時, 按左 redial, 所以 show 左個公司電話囉~~

小臭 說...

咁你公司鬧鬼會唔會都係因為個阿嬸.......