星期日, 8月 19, 2007

肥四情況報告(十五)

剛才肥四打電話給我,說他已第一次放假完畢回到復康院‧他說這次回家感觸良多,一個月前從在家中還是行得跑得,但這次回家便是坐著輪椅回去,許多事情都要家人的幫忙才可以做到‧以前還會想手術後可以很快便復原,但現在都要面對現實,明白到有些事不是迫得出來的,只可以由它慢慢來‧

針炙了十多次,面部都是只有一丁點兒的進展,有感覺但就是不太能活動‧醫生都有跟他說過,其他人都是針炙好幾十次臉部才可以有比較好的活動能力,要他不要能太急進‧這數天在家中或是往外跑,他都要戴著太陽眼鏡,因為他總覺得光線異常的亮‧我們推測是因為臉部的神經還未有大進展,所以就連瞳孔都還未能自行調校肌肉收縮接收光線,所以總覺得手外間的光線過亮‧腳的活動基本上都是一直有比較好的進展,他說可以自行做一些伸展動,一些簡單的瑜珈動作‧但是還未能行動自如,因為力度還沒有回來,但己可以自行借力站起來,或是從輪椅行數少步到床上去‧

當然,我們都有問他的老二如何,他說...

7 則留言:

匿名 說...

他也答了我,嘻嘻

Leo 說...

上次見佢佢話過想睇汪阿姐演唱會,我果時仲諗住到時可以揾佢一齊睇添。係呢,我地呢停新朋友幾時方便探下佢呢唔知?

Gary Lam 說...

Leo 呀, 你話你上次見佢... 咁你即係有佢電話啦, 你可以打比佢呀, 佢家吓拿番個電話跟身啦, 除非佢係做緊物理治療啦, 否則佢都可以聽既...

Leo 說...

咩呀我上次見佢咪幫杜生賀壽唱K果日囉 你都响度架 我冇佢電話喎 等下次佢好返晒見到佢至問佢攞喇唯有

Gary Lam 說...

哦~ 原來係你!!
鬼知咩, 你個 BLOG 又無相, 之前你又無講, 所以 RELATE 唔到囉~ SORRY.
不過佢家吓都可以係復康院用手機上網, 睇到留言架~~

匿名 說...

單立文,謝謝你!你可以叫杜生俾電話你。到時見. F4

Leo 說...

Gary Lam 提到...
哦~ 原來係你!!
鬼知咩, 你個 BLOG 又無相, 之前你又無講, 所以 RELATE 唔到囉~ SORRY.
不過佢家吓都可以係復康院用手機上網, 睇到留言架~~

9:36 AM

我個blog有相架其實,不過好隱蔽...
anyways唔該晒!


Anonymous 提到...
單立文,謝謝你!你可以叫杜生俾電話你。到時見. F4

10:55 AM

ok^-^