星期三, 5月 21, 2008

終極版

多年以來,許多人都說不喜歡 "東邪西毒",說它不知所謂云云‧但我由一開始便很喜歡,將會有的終極版,就算無人去看,我都會入電影院看‧只是張小姐的一段戲,已經令我看了許多次‧


張:覺唔覺得佢好怪呀?都唔啋人既,成日粒聲都唔出,笑又唔笑吓‧明明個心想要,把口又唔肯講,係要你遞到埋去先肯愛‧初頭諗住由得佢,整整下費事就佢‧
梁:(獨白) 雖然我好鐘意佢,但係我一直都無比佢知,因為我知得唔到既永遠係最好既... 我好想知道比人鐘意既感覺係點樣既,結果我傷害左好多人‧
梁:我一直都以為你地會係埋一齊‧
張:佢都無話過鐘意我‧
梁:有啲野唔係一定要講出口既‧
張:我只係需要佢講一句說話之嘛,但係佢點都唔講,佢太肯定啦‧佢以為我一定會嫁比佢,點知我嫁左比佢呀哥‧係我地結婚嗰一晚,佢叫我跟佢走,但係我無做到‧點解要到得唔到既時候先至爭取,既然係咁,我唔會比佢得到‧
梁:(獨白) 如果感情係可以分勝負既,我唔知佢係咪贏,但係我好清楚,由一開始,我就知自己係輸既一個‧ .........
張:你知唔知,依家對我嚟講,乜野係最重要?
梁:如果我無估錯,應該係你個仔‧
張:.... 宜家我覺得乜野都無所謂‧以前我覺得嗰句說話好重要,依家我覺得有啲野講左出來就一生一世‧但依家諗諗下,講同唔講都無乜分別,因為有啲野係會變既... 我一路都以為自己係贏嗰個,直到有一日望住塊鏡,先知道我自己輸左‧係我最好既時候,最鐘意既人都唔係我身邊... 你話時間識得番轉頭你話幾好呢‧

5 則留言:

naruto 說...

呢套我會睇。。。
佢咁多套最唔鍾意係2046

F4 說...

"東邪西毒"是我心目中黃導最好看的top 3電影其中一套.

Leo 說...

naruto 提到...
呢套我會睇。。。

toooooooooo!

匿名 說...

仲有一句,張小姐:
你想點啫?我畀你嗰陣時又唔要,唔畀你又嚟搶,你要記住,依家我係你呀嫂!

志偉

Gary Lam 說...

我係省去左0者, 不過你都仲係漏...

以後可以 DIM 我既人只有你呀哥一個.