星期二, 5月 13, 2008

答客問四則

第一則:
甲:請運你知胡知香梗邪術學校械邊呀?
乙:吓?邪術學校?
甲:械呀,邪術學校呀,邪馬既哩‧
乙:哦~ 騎術學校... 唔知喎‧

第二則:
甲:死火,架車就快無油啦‧
乙:噢~~....
乙:喂,你太吓,前面有妖孽呀!
甲:前面有妖孽?
乙:械呀,有妖孽呀,你要孽妖丫嘛‧
甲:呀,係係係... 有油站可以入油‧唔該呀‧

第三則:
甲:你械咪去左呀賓個既公司呀?
乙:係呀,去左啦‧
甲:減你呢,係擒入去定潛入去架?
乙:吓... 我行正門入架喎,唔洗又擒又潛咁入去架喎‧
甲:喎係問你擒入呀,去定潛入呀?
乙:哦~ 琴日定前日呀....

第四則:地點 (Page One 書局)
甲:唔佳,喎想問下呢,你地有矛關於顏射既書架?
乙:吓,顏射?
甲:械呀,顏射呀‧呢~ 射頭呀,攀射用架‧
乙:射頭?攀射用?... 哦~ 岩石既書呀?
甲:係呀係呀,顏射呀‧

5 則留言:

naruto 說...

我鍾意第三則,真人真事?

小臭 說...

妖.....搞到我0係公司忍笑忍得幾辛苦........

john 說...

我中意邪術學校多啲...

好有時代觸角! ^_^

anf 說...

haha 咁有無真係關於顏射既書呢?

Ogake 說...

今日睇返呢篇,突然諗起,早排我搞左次training,有位參加者話要搵d大肉腸贊助,其實佢係話大藥廠,笑得我MAU底係個講台後狂笑~