星期二, 5月 27, 2008

小氣

A:最衰都係你啲朋友呀‧
B:做咩事咁嬲呀‧
A:佢地多口囉,揚哂出嚟話我比人話好屌,攪到我家下無得屌啦‧
B:吓?咁你啲長期屌友呢?
A:無啦,家下叫都無人嚟,不知幾慘呀‧都叫左唔好咁揚架啦‧
B:哎呀,咁我叫佢地以後都唔好再講囉,點知會攪到你咁‧
A:咪係~ 我又唔係叫佢地幫我宣傳,同埋又唔係想引佢地屌‧
B:咁咪好似啲生 BB 既女人咁,唔好同人講,怕驚個 BB 小氣呀‧哈哈‧
A:咩呀!咁你即係話我個閪小氣啦喎,頂你‧
B:我無講呀,你自己話架咋‧

4 則留言:

john 說...

你個西就小氣...
-_-"

naruto 說...

呢篇三級喎!要入膠袋

edward wong 說...

林生你真係可以成立一家‘鬼朋友公司’,monster friends inc.
同埋你應該考慮將呢系列短文同朋友留言輯錄成書,可以大買架。
0甘你就終于變成才女啦。

阿寶 Francis 說...

我有啲想知....個西點小氣法喎.......?