星期五, 5月 09, 2008

0.54667


作曲:周博賢
填詞:黃偉文
主唱:謝安琪

一朝驚醒已在目前 怎麼走了這麼遠 (哇! 幾十歲啦)
屆指一算突然發現 很多好戲已上演 (都算係咁啦~)
離原本想的有些遠 (無乜大志,都係想生活愉快就夠囉‧)
好比揀選歌舞的路線 (揀左就無得好怨)
但拍了一齣打鬥片 (過去好多經歷都幾有趣既)

由這裡 行過去 (唔行都唔得啦~)
行過去 下一區 (唔通死左去咩)
誠實地 無懼地 (驚都要繼續架)
隨遇地 行過去 (都無乜所謂啦)
彈指間 第幾關 (過到自己嗰關就得啦)
原來都走到這裡 (還好,自覺還未算差)
別說出發以後習慣失去 (相信有失自然有得)
鮮花開過掌心裡 (經歷過既就自然記得既)

把握青春最後十年 (童顏鶴髮,仲扮得吓)
珍惜中午的光線 (壯年啫,仲有時日)
很多支票未曾兌現 (仲有咩野未做呢?)
只因長大了看穿 (好化囉…)
成名得獎一概不算 (我想,但未試過)
不可更改的最佳路線 (番得轉頭都可能一樣咁楝)
何謂幸福秒秒在變 (呢樣… 只可以隨緣囉)

由這裡 行過去 (繼續行)
行過去 下一區 (唔知前面有乜呢)
誠實地 無懼地 (忠於自己就好了)
隨遇地 行過去 (既來之則安之)
彈指間 第幾關 (關關難過關關過呀)
原來都走到這裡 (Hey, I am here!!)
但我高興繼續漫遊於這裡 (睇開啲就得啦)
寫好這刻這一句 (活在當下…)

掌握青春經歷老死中間不免有唏噓 (實在難免… 唉~~)
今天這一階段至少不只可以談空虛 (實在多謝各位!!)

行過去 行過去 (行行重行行)
行過去 下一區 (希望會係 "無憂" 既一區)
華麗地 懷舊地 (以前既野點都係得啖笑)
前衛地 行過去 (太陽底下無新事架啦)
路彎彎 共深山 (最困難既日子都叫做大步檻過)
由無知走到這裡 (真係慘,唔可以再扮無知)
但我高興繼續漫遊多幾歲 (繼續係咁既樣貌就最好啦)

由這裡 行過去 (行過去)
行過去 下一區 (下一區)
成熟地 緩慢地 (開始有老人味)
回味地 行過去 (好多野都記得既)
彈指間 又一關 (又一關)
誰要劃時代創舉 (Not for me)
只想懂得慶賀目前 (常懷感謝的心)
不早不晚的一歲 (唏~ 大家都在這裡)
平常心境中探取 (記著… 要有平常心)
沿路的風呂 (我要多謝自己!!)

15 則留言:

匿名 說...

happy "friday" haha

F4 說...

Quite broken.
But Happy Bday la.

Ogake 說...

咦~我踏入3/8之時都用過呢隻歌渦,你又3/8?
跟上面,雖然唔知邊個~但都講句~生日快樂~

Leo 說...

orgake:

what grade did you get in comprehension? read the entry title! haha!

Gary:

next time when we meet in K, let's sing it together! (me the original lyrics and you the lyrics by yourself? haha)

happy birtday!

匿名 說...

最尾的一句應該係「風呂」而唔係「風裡」啦!

生日快樂。

匿名 說...

Gary,

HAPPY BIRTHDAY!!!

Ogake 說...

Leo, 未睇你reply之前都有諗過個標題~我而家明啦!!!
KinKin, 生日快樂~

Gary Lam 說...

謝謝各位呀...

leo 呀, () 既唔係歌詞呢... haha

9-up 說...

好波年年有得打,西歌歲歲有得聽。

匿名 說...

生日快樂啊 願你心境永遠年輕阿 mok

匿名 說...

I still remember your last year birthday party. This year, will Lily Lee singing for you again? Haha!

naruto 說...

生日快樂,心境一年比一年年青,心情一年比一年快樂。

我D數好差,計唔到幾歲㖭!剩係知大我DD

naruto 說...

咦!原來連blog名都改埋,清楚哂

Leo 說...

健兄:

咁我唱完一句歌詞,你就吟你果句唔係歌詞嘅獨白囉,呵呵!

小臭 說...

我好蠢咁聽過呢首歌但到而家先明白個標題係點解........