星期五, 9月 19, 2014

H100 - Day 23

今日最 happy 應該是四點半便走人去 "覆診",但無理由影張公司相的吧。去到坐下來後才知是一早預備好的一場戲,又要坤我再做多一些。

醫生問我的臉如何,我如常的作答,還有數粒不太平,跟著他便在我臉上圈了四點出來,說今次可以為我再做這四點。開頭我還以為有著數為我補多次,後來再說時才明白是收錢的。而且還叫我考慮做些去除紅班和收細毛孔的治療,其實自己很心癢的,後來都是說想問問保險經紀議建,確定真的可以收到錢才做。真的是沒完沒了的一場遊戲,但如友人說 "做完靚哂開心哂喎,如果你仲有得 claim 既話,點都做啦。" 不過今次收錢就要三個月後,要等夠日子當新一單,那可以賠多點。

點都好,做左先,橫掂都只係剩低個樣仲可以比人望吓,唔顧下佢都唔得囉。做完出嚟雖然有幾粒焦,但好似覺得自己會好樣左咁。錢係某程度上都真係頗萬能的,不過要做到不用美圖又有同樣效果,唔知要掉幾多落海呢。過兩年應該要問下 agent 包唔包拉面皮囉。




















呢件事雖然唔係好關事,但一定要堅持繼續,唔理咁多,照上。

沒有留言: