星期二, 8月 03, 2010

無題

A : 我昨天剛看完你家拿來的那本 "地盡頭",書名很好,故事很差‧
B : 關淑怡都有呢個歌,我都唔記得講咩囉~
A : 係呀‧孤女跟外婆住,阿媽成日回來問要錢,孤女憑個人努力,在不失身情況下,在男人手上刮了一大筆錢,成了富女‧又覺生命虛幻,然後一個回頭,又有一個老成的律師在等她‧
B : 亦舒的主角真係好呀,苦到盡頭,點都有好結果‧
A : 我都想知如何可以轉眼成為富女
B : 我好想... 憑個人努力,在 "失身" 的情況下,在男人手上刮了一大筆錢,成了富女...
A : 那你先買定一大堆白恤衫,卡其褲,要不覺得自己漂亮
B : 我已經開始囉,我大部份的裇衫都是白色的啦~ 同埋,"不覺得自己漂亮 ",這個我成都經常催眠自己囉,我會漫不經意咁流露出 "我沒有美麗" 的那種感覺‧
A : 那要開始練習... 每句話中夾雜 "唐詩、宋詩、四書五經" 啦‧
B : "唐詩、宋詩、四書五經"?? 我只是曉得講粗話‧
A : 走起路來,要有無依無靠的氣質
B : 我己經經常練習 "令人想保謢我既眼神" 的了‧
A : 你話你 i-phone 張外賣點心紙張相?
B : 唓~ 咪又只是我 msn 這一張,相同的‧轉了這張相後,聽聞好旺‧
A : 你開始明白當年點解年紀大的人不喜歡我囉‧
B : 哈哈~~~ 到了家下這個年紀,就真的覺得他們真係煩西‧
A : 係! 問題天天都多,可能會日日都問,你鐘唔鐘意我架? 你愛我幾多呢? 有幾愛? 有幾深?....
B : 家下,你會否變了成日問你那個呢啲問題呢?
A : 我從來都唔問架!!
B : 哦~~~ World Peace!!!

沒有留言: