星期五, 12月 26, 2008

好 MAN

A:你究竟鐘意咩野類形既啫?
B:係囉,講比大家聽下,咁睇吓有無貨比你嘛‧
C:唔... 咪啲大大舊呀,好 MAN 咁既樣,高大威猛咁架囉‧
A:哇,有咁既人,一早比人夾左啦,仲有得係個市度咩‧
B:咦~ 可以介紹呀 MAN 精比佢喎‧
C:MAN 精?
A:係喎,佢夠哂 MAN 呀‧
B:好 MAN 架,又高大,又威猛喎,黑黑實實咁,老遠行緊過嚟都見到呀‧
C:哇~ 咁好?
A:係呀‧
C:咦~ 做咩叫做 MAN 精既?
A:無既,既然好 CAMP 既叫 CAMP 精,咁好 MAN 既咪叫 MAN 精囉‧
C:咁話佢好 MAN 咪得囉,做咩要加個精字啫?
A:咁佢係 MAN 過龍嘛,扮 MAN 到扮到成精咁囉‧
B:咁人地又唔係扮既,人地溫柔之嘛,自然流露架‧我地試次你睇呀吓‧
A:我扮佢... 呀 B 呀,你呢近來有咩野玩呀?
B:無喎,咪又係留係屋企‧
A:耶~ 我唔信~ 你咁靚~ 點會無街去架喎‧
B:係呀,真架‧
A:耶~ 你呃人既~
C:哇吓,咁得意既‧個樣好 MAN,但係咁講野既,真係要識吓喎‧係咪真架‧
A:點知佢喎,我見到佢都係咁架喎,三句唔埋兩句就... "耶~ 你咁靚~" 同埋 "耶~ 你呃人既~" 咁架啦喎‧
C:口頭嬋呀,係咪呀‧
B:不過我又唔多覺喎,佢同我傾偈佢又無咁講既‧
A:好似係見你先至似番個正常人咋喎‧
B:可能佢真係覺得你地靚呢,我呢啲貨色,讚左都嘥氣呀‧
A:哦~~~ 原來係咁‧

沒有留言: