星期一, 11月 10, 2008

Bu 嗡煩班周

有個朋友好迷信,有啲咩野事都會話... 唔講你知住,怕細路仔小氣呀‧但每每到事件通天後,四周朋友們來個夾口供,都會話... 呢條友仔,又叫人唔好講,但係次次都係佢自己一個講哂比咁多人聽既‧

我個人一直都係好口密既,唔會事事都攞出嚟講,但係應講就會講,又唔怕話小氣咁既,況且係好事‧

話說同事們都將五天工作掛係口唇邊,終於有一次比大老細聽到,佢就話我地唔比議見書佢,咁邊有得好講呀,唔通你地班友仔咩都唔洗付出就有五天工作呀‧經過一輪初商以後,終於今日大家開會有一個共識,返 845 放 630‧其實都算係咁架啦,以前只係我地公司制度比較寬鬆啫‧一直以嚟話就話番 9 放 6,但係因為要到 930 先開始罰錢,所以個個都係返大約 930,咁放工時間就順延到 630‧到左將來返五日,咁就變左一到 846 就開始罰錢,但係實質啲咁計法,只係比一般公司返早 15 分鐘,而放工成日都會係有遲無早架啦,所以無所謂‧

我諗我老細唔會咁少氣,講完唔算數既‧不過,點都要到出年一月一日先可以返五日,都只係仲有幾個星期啫‧學似關生咁話:成個香港好可能得返你公司返五日半架咋‧我諗唔係成個香港既,只係我身邊所有既朋友啫‧終於可以見到岸啦,多謝‧

3 則留言:

Unknown 說...

你間公司又真係反應太...慢了。
但係終於都有個好結果,恭喜先。

naruto 說...

我返五又四份一,星期六半DAY長短週

匿名 說...

恭喜恭喜!
返五日真係好好多,有個真正既weekend