星期日, 11月 23, 2008

手寫板

A:我呢~ 今日終於都上左第一堂啦‧
B:上堂?上咩堂呀?
A:我上次咪話讀中醫既,終於都上堂啦‧
B:咁咪好囉,有啲世藝‧
A:唉,不過好驚呀‧全部都係簡體字,都唔識睇‧
B:學吓啦,要識架啦‧
A:啲同學又好似好勁咁既,老師講吓歷史,佢地又識得咁‧
B:咁人地有興趣呀,咁就一定會自己睇吓認識吓架啦‧
A:好驚呀,都唔知點算‧
B:勤力啲囉,唔係點喎‧

一個鐘後...
B:點呀?又...
A:我呢,頭先買左個手寫板呀,好好咁架‧
B:有點好法呢?
A:呢個呢,可以寫個中文字呢,之後佢會出左啲相關既詞語比你楝架‧
B:打倉頡都得啦,你唔識咋嘛‧
A:呢個可以繁簡體轉換架,好好架‧呢個 "蒙括" 手寫板真係好喎‧你都買個啦‧
B: "蒙括"?未聽過‧新牌子呀?
A:吓?"蒙括" 喎!未聽過?好出名架喎‧
B:"蒙括"?
A:係呀‧
B:頂你‧"蒙恬" 呀!你識唔識中文架‧"括" 字係剔手邊架,"恬" 字係樹心邊呀‧
A:哦~ 讀 "恬" 呀~~~
B:係呀‧好心你學好吓啲中文啦,以前就 "菲摩摩之音",家下就 "蒙括",你點學中醫呀‧
A:er... 我諗都 ok 既‧
B:祝你好運囉‧

3 則留言:

匿名 說...

哈哈,係咪又係佢呀

匿名 說...

睇D 對話好似小學三年級中文科教育電視既內容咁, 呵呵呵~

naruto 說...

A生呀?

我都有個朋友當年好大聲話“有排(緋)聞“呀,瘀到爆