星期三, 11月 26, 2008

世界真細小

明天去看 "卡窿簿落" 演唱會
我要早一點到達會場
因為有人錢包被偷
由於是由我的信用咭訂票
所以要早一步代為領取補票
由於代為補票
發覺世界的確細小

首先我有朋友 X 可以代訂門票
所以我廣問好友們有否人要訂票
其中朋友甲代他的朋友乙丙丁們一共訂了廿多張
而朋友乙又是代朋友 A / B / C 代訂
最後朋友 A 卻最近錢包被偷
票亦不見了
其後朋友 A 找朋友乙找朋友甲再找我看看可以怎樣可以補回票子
打了數個電話,弄好了
所以便要當天早一點去領回補票

問題來了
原來朋友乙有事天不能看演唱會
那朋友甲又不認識朋友 A 的
最後,朋友甲前陣子開了一個 MSN 的 group chat 令我 add 了朋友乙
然後朋友乙便將朋友 A 的 facebook 給了我
當然,我跟朋友 A 最後都 add 了我的 MSN 和 facebook
聯絡上了,還約了當天朋友 A 都會早到一點拿票

後來,我上朋友 A 的 facebook 溜覽一下
發覺他有一個我近來認識不久的朋友 D
我跟著 MSN 朋友 D 是否認識朋友 A 呢
原來,朋友 D 明天便會跟朋友 A 一同看演唱會
我就說,拐了一大個彎,原來都是我代訂的票
而且,訂票的朋友 X 跟朋友 D 雖然不太熟
但都是認識的,還有 MSN 呢
早知又何必拐一大個彎
哈~~~~

請問... 大家明白這個關係圖表否呢?

3 則留言:

Ogake 說...

唔係好明~ 但我諗亂過TVB週刊入面畫的劇中人物關係圖~

naruto 說...

咁咪即係你多朋友囉

小臭 說...

唔明,好亂.