星期五, 9月 28, 2007

書法

老闆午飯時走過來問他那音樂事宜弄得如何,我如實作答說最快都要下星期才有貨,但我都保証不會給同事們把他的新玩具弄殘‧然後,老闆送了一張書法給我,是他親手提字的真跡‧連忙謝過,他卻答道,你看得明白才算吧‧我看到一部份,不知大家又看到了多少‧

4 則留言:

匿名 說...

人本身有其xx 每個人卻
永遠不會忍受生活中x於
身的一份xx祇有雲
博學才能修會是什麼
叫做成功..其x是身正所
xx

淡如雲

xx年xxx

p.s.亂估..hehe

匿名 說...

人生自有其沉浮,每個人都應該學會忍受生活中屬於自己的一分悲傷,只有這樣你才能體會到什麼叫做成功,什麼是真正的幸福。

小拔

匿名 說...

你公司的人好似都好得意咁...又印t shirt又書法咁....

Gary Lam 說...

小拔, 你一定睇過呢段野啦~ 如果唔係又點會睇得哂佢寫乜呢~ haha.

佢最後係寫 "槐林草於香江"

Julie 呀, 印t shirt 只係我自己玩啫, 唔關公司既人事既~