星期三, 8月 19, 2009

其實

A:你開始裝修未呀?
B:師父拿左野上去,今個星期開始攪囉‧有排玩‧
A:就快有新居啦,開心呀‧
B:哈哈~ 比錢出去仲開心呀‧
A:做人係咁架啦,無樣樣好晒既,得閒有錢換吓啲開心野都係好既‧
B:我就好似完全係 "UP" 套戲既兩公婆咁呀... 以前一直都唔係好儲錢,後嚟的地心肝儲吓啦,但係到左咁上下就一定自自然然有啲野要洗 Q 哂佢架‧以前己經用哂既唔講啦,今次原本見住呢排啲基金上緊,諗住可以上番之前水位啦,點都都係唔等得要拿出嚟用哂佢... 財散人安樂,幾好呀~~
A:其實你家下都唔洗求啲咩啦,有屋有感情,係希望搵多啲錢啦‧
B:係呀,要錢呀‧儲得幾多得幾多啦~ 其實最好可以錢搵錢咁,第時老左都唔洗咁愁‧
A:我以前曾經有一刻係銀行都有好多,不過最後都係無哂,家下由頭嚟過‧人生就係咁啦‧
B:我最多拿過幾十萬係手周街行,不過都唔係我既‧哈....
A:嗰時真係好衰吓架,除左家人之外,講得出既真係乜都無哂‧所以家吓有機會既我都會好好珍惜,工作家吓都 OK 啦,如果有個人一齊就幾完整囉‧
B:所以一直都覺得,發生咩野既都好,都係睇下自己點睇件事,好既咪真係會學識點樣珍惜囉~
A:係架,咩野都係自己既‧
B:我以前都因為好心做壞事,令家人無左一大筆錢,係就係唔開心,反而佢地無怪我‧之後咪知要好好咁對自己家下囉‧
A:我之前都係覺得衰到無人有,以為無希望架啦,不過忍過左嗰段時間就好番啲‧咪話丫,前年舊年你見到我都想死啦,不過而家又好番啲‧今日見到公司既產品都叫賣得吓,我都幾開心呀‧
B:無話好唔好既,都係自己會唔會 LET GO 啫,曉得睇開啲,個人點都會開心啲過日子既‧同埋識得知足咯,咁生活就真係好唔同啦~
A:呢個年紀先會好明白,高低一定有啦,衰時咪忍吓囉,好時又唔好咁癲‧
B:係啦~ 我地呢啲年紀,邊個未衰過丫... 真係未衰過既,比著我自己都驚,容乜易收尾架,咁仲慘‧
A:有啲人後生時真係未衰過架,所以到有大問題出現時唔識調節囉‧
B:係我地嚟睇,呢啲佢地就真係慘囉~ 不過佢自己又唔知點睇~~
A:我啲朋友都有幾個係咁‧
B:唉~ 真係只可以幫到就幫囉....

沒有留言: