星期二, 6月 03, 2008

使用手冊

A:今次你又講邊個呀?
B:你咪理啦,多事‧
A:好彩唔係我啫,幾怕我會上榜呀‧
B:你想上榜之嘛,都不知幾易呀,我除時都可以有野講到你啦‧
A:咪攪我,我都不知幾想做個正常人呀‧不過咁,就算有呀,啲人點諗我都好,我都無所謂既‧
B:你呢啲呢... 就係口講話唔想紅... 但係又想紅嗰啲呀.... 哈哈‧
A:咩喎~ 我都無口不對心~ 我最口不對心既只係想要男人,但係扮唔要之嘛‧哈哈‧
B:嗱嗱嗱,認啦你‧
A:有時啦,我個人悶悶地,覺得有啲孤獨既時候都想有個男人陪吓既,但唔係成日想囉‧
B:哇~ 你當人係乜呀,悶悶地孤獨既時候先想要,要人做慰安呀...
A:哈‧我真係唔知愛人既 function 係乜呀‧
B:FUNCTION???
A:係呀,function of lover,你可以用來做新 blog 既題目呀‧哈哈‧
B:話明係愛人呀,愛呀!係要愛架,要付出架,咁先可以滿足到自己心靈上既空缺同不足呀... 愛人唔係只係要嚟使用呀...
A:嘩!咁發人心醒既‧用來愛?我未曾係呢方面滿足過,所以我真係幻想唔到係點既‧
B:所以你咪只係諗 lover 有乜 FUNCTION 囉~ 遲吓你可能有埋 "使用手冊" 添呀‧只係講 FUNCTION 既話,咪可能係陪行街睇戲食飯囉,有時仲可以滿足下性需要,一齊瞓就唔好 啦, 怕且你都會怕出汗呀‧但係 FUNCTION 無愛架喎...
A:哈哈‧正仆街!算啦,我諗我係有獨身恩賜架‧
B:獨身恩賜?!點呀,又係度扮唔要男人‧
A:陪行街睇戲食飯... 朋友都可以既,仲開心啲啦‧滿足下性需要... 唔... 啱呀,所以我覺得 lover既 function 咪只有呢啲囉‧
B : 真係唔怪之得你會用 FUNCTION 呢個字眼... 唉~
A : 我都想要男人既,但係無丫嘛‧所以咪要講有獨身既恩賜囉‧幾呀 Q 精神呀‧但有時我都會諗呀,冇得拍拖可不可以賴個天呀?係都幾好丫,哈哈,完全唔洗付責任
B : 你咪學多啲呀肥四咁囉,睇多啲 MV,反思吓囉‧DAY DAY 睇 DAY DAY 反思呀,包你有進步.

5 則留言:

Donald Kwan 說...
此留言已被作者移除。
Donald Kwan 說...

你呢位A朋友, 咁80後0既.... 小花嚟架? 定係好喜歡看愛情電影又以為自己仲係小花呀?

edward wong 說...

林先生0既筆法越見精煉。虛實交錯,記錄同時把自己想要說的話巧妙的編進去。撲朔迷離,鴛鴦蝴蝶,卻又能輕鬆的點到題。
至於終極怨少女A,不管是繼續我行我素還是要堅持搶鎂光燈,她能得到自己所要便可。

阿寶 Francis 說...

呢位朋友A,佢對lover 既function 見解之狹隘, 本人深感同情...

其實,lover 既function點只咁少,只視乎"當事人"之需要.

F4 說...

你叫你的朋友多來我的blog, 看我的mv有用架.
多謝推銷.