星期三, 12月 03, 2014

H100 - Day 98

係占有朋支一齊做真係好唔同。原本諗住只係做一個鐘,一上到去就見到剛識得的那個朋友的朋友,又係同我一樣,無人無物就日日喪做,最後我又差不多兩個鐘。以前唔識佢就只係覺得佢圓圓潤潤幾得意,識左就覺得佢好好笑,不停誣衊我話我間接話佢肥。我叫佢教我做啲背,可以做番厚啲,佢就教左一啲好奇怪既動作,好似玩雜耍咁。後來佢話,呢啲係佢以前打拳時學的。之後佢話原來係半個韓國人,跟住就一堆我聽唔明既 "請請寢寢"。我答佢,唔怪得總係覺得你個樣好奇怪。

話說星期一係占遇到另一個朋友,佢一見我同條半韓仔傾偈,之後就立即話佢都幾得意。當晚半韓仔又無啦啦 whatsapp 我講話我同我朋友都老得嚟幾 cute,保養得幾好。今日半韓仔都有問我朋友做咩唔嚟。心血來潮希望無估錯,所以今日都同佢話,遲啲搵日約埋我個朋友一齊出嚟飲野。且看我的感應有無錯。

之後我再 whatsapp 介紹半韓仔我識既朋友,話遲吓去飲酒。佢仲以為我想溝半韓仔。我話,雖然佢都好得意,不過未有心神去攪感情,唔好害人害己,最後得到一個 "讚"。當然,我朋友那邊的故事不提,以免出亂子。
今日既主題係,識吓多啲其他人,或者有助原本的朋友的。且看。

其實今日係無相既,隨手係枱面見到的封面,又幾好,所以影左佢當相。

沒有留言: