星期二, 4月 28, 2009

甲狀貓

近來係講屋企,就係講我隻貓,今次都唔例外‧

肥 bu 大大話話都好似有事幾個月,由農曆年到家下,都有三個月了‧上一次睇醫生,話佢可能皮膚問題,開了三個星期的抗生素,同埋有啲藥查下,希望可以控制病情‧三個星期過左,睇番成果,好似無乜好轉‧甩毛既繼續一忽忽咁,左邊好完到右邊,黑色點點一樣係仲有,一樣係唔跳‧與其等佢自己好,不如轉吓另一個醫生‧預約非牟利獸醫,原本以為以要等一個星期,點知隔一天便可以去看‧

去到,醫生聽過我講哂所有既病情,睇埋佢食過咩藥,再睇埋驗血報告,佢叫我不如再同佢驗吓內分泌啦‧況且我都有同醫生講,我都無隔離家中既其他兩只貓,但係那兩只貓一直都無事,所以我有感覺可能肥 bu 內在有問題‧基本上係驗甲狀腺同埋腎上腺兩種‧

晚黑去接回肥 bu,同埋睇報告‧醫生話只係驗左一種,因為驗完甲狀腺便知可能有問題‧一般是在 1-5 度數的,肥 bu 有 4.6 度,所以是比較高‧醫生話甲狀腺有問題,可以會影响肝腎功能,皮膚都可以出現問題,仲有係可以成日無乜精神咁,同埋會體重下降 (有啲似人既大頸泡,都係甲狀腺問題)‧醫生開了藥,先吃兩星期,且看情況有否好轉,再驗血,才可再對政下藥‧今次食三種藥,包括胃藥,抗生素同甲狀腺藥‧不過都好,今次有新發現,雖然未知呢個係唔係真相,但相信距離真相又邁進一步‧

埋單結算,醫生費連驗血連十四天藥,多謝 315 元‧佢地真係非牟利喎,如果係出面,一定又過千‧

1 則留言:

naruto 說...

聽見都心痛,貓都會甲狀腺出問題
繼續報導呀