星期三, 4月 15, 2009

完假

假期好快就結束,每一次長假期,都會諗吓有咩野事情要做妥,但倒頭來每次都係無一件事會完成‧

復活假期,原本打算可以處理一我家中既唱片,因為地方有限而且已經有好多要放係地面,所以打算找出某些已經出過好多唱片既歌手,將佢地既大部份可以拆盒既就拆盒,留番一兩只唔拆作為放置位置既標記‧好可惜,一隻都無做到‧

前後放左咁多日,做過咩呢?睇左電影節,去跟朋友食飯飲酒,做運動,探呀爸‧噢~ 原來只係得呢幾件事做過,人生真係多姿彩‧

前陣子有朋友問我,做乜呢期都唔更新既?係咪因為屋企既事呀?無言以對‧家事都係呀爸同貓咪問題,探呀爸就算日日去都唔要得幾多時間,病貓就只可以日日餵吓食藥同洗吓腳,兩樣都唔用得幾多時間,但就總係無乜心機去寫‧咪話寫,我近來番到家,電腦都唔開唱機唔開電視唔開,唔知做咩咁坐下呆吓又一晚‧

唔係唔開心,唔係無心情,只係乜都唔想做,乜都唔想郁‧唔知呢種算唔算係情緒病呢?不過咁,如果肥貓快快好番,或者病情明朗化,我諗我會好0的‧佢家下已經變番做瘦貓,成個肚腩無左‧慘‧

2 則留言:

匿名 說...

吸煙係情緒病的主要因素,我有權去講因為我戒煙時亦正值我阿婆中風時,人唔開心又無得舒洩,缺乏原動力連做gym都唔想。希望經過這次令你明白吸煙害處不是身體、是情志。快些戒煙回復做人應有的感覺!

小臭 說...

電腦都唔開唱機唔開電視唔開,唔知做咩咁坐下呆吓又一晚<----聽落又幾嚴重喎,呢D場景最啱借酒消愁.