星期日, 2月 15, 2009

煩事

好似話我今年唔知係犯太歲定係咩野,終之好似無乜幾多好事發生‧不過咁,以前都有睇過流年事話唔好既,攪到自己都唔開開心或者係担心‧但係好又係咁過,唔好又係咁過,所以都係唔好理咁多妙‧笑又係咁過,喊又係咁過,咁一定係笑住過好好多啦‧總之,公司唔炒我,生活還有點兒保障,咁我就謝天謝地囉‧點衰都好,都總會捱得過既‧舊年過左去就唔好講啦,就講番家下又要煩又要等解決既事....

長輩既情況都開始壞,醫生都係咁話... 等囉‧其實家下都己經過左最開頭醫生所講既時間,所以現在每日都係賺番嚟既‧不過,開始痛,有時見到佢痛又無能為力,都幾難受‧

屋宇署又寄左信嚟,話我呢棟大廈既外牆,全部都有石棉瓦簷蓬,要拆‧呢次好彩係成棟大廈都有事,唔洗我自己一個去攪,最起碼都可以叫業主立案法團既主席攪,我都係比錢而已‧但係成棟大廈咁搭棚,唔慌平‧

樓下話我既厠所漏水‧呢次雖然無去年有水入屋咁煩,但都係煩人,因為樓下條呀伯真係好煩人‧我到樓下睇吓,又真係幾嚴重,己經去到有兩行小水流係牆身係咁漏出嚟‧叫左朋友找搵左個相熟既化人睇過,都係話要用粉睇下係邊處出現問題先好整,否則容乜易整左都有唔妥就煩上加煩囉‧希望找到真正既因,同可以簡簡單單咁就可以攪好佢就好啦‧

前兩日忽然發現肥布既腳有一忽甩左毛,光光滑滑咁,又唔似係打架甩左啲毛,一睇就知係皮膚有問題‧心諗,死啦,佢做乜會咁既呢,一樣未完又另一樣,心痛呀‧約左醫生同佢再睇,醫生話應該係癬,但係要種過箘先可以用口服藥,但就要等兩個星期‧無法子,家下只好用住外用藥先,但係貓兒本身就成日舔自己既,查左無幾耐又比佢舔哂‧太空帽又戴唔到,佢次次唔洗一分鐘就可以整甩佢‧不過肥布比我地喝過幾次後就今晚無舔到,希望佢乖乖地就好囉‧星期二會再帶肥布去照 x-ray,雖然佢呢幾日都叫做有進展,但都係要照清楚其實佢既骨係咪無問題,求個安心‧仲有係,係醫生再同佢檢查條骨時,佢問我想唔想同佢做吓針炙,可以放鬆吓佢既肌肉,咁應該會好啲‧答應做,見住肥布比十幾枝針插住,加埋有通電流,佢又唔多郁,又唔痛,好神奇‧不過咁,佢做完針炙,又真係好似再好些少咁‧洗啲錢可以令佢好啲既,都係值得既‧

希望各煩事快快過去‧有朋友叫我去攝吓太歲喎,考慮考慮‧

7 則留言:

匿名 說...

做到既盡力做, 做唔到既煩都冇用, 睇完你既煩事, 發覺租樓住好似冇咁煩喎!
希望肥布冇事啦!
朱朋

匿名 說...

我是叫你去攝太歲嘅朋友……
其實,打小人同著紅底褲都ok架!

F4 說...

人總有高低起跌.
如果求神問卜有幫助, 我就不會遇到大病. (我阿媽日日都拜神啦.)

所以不要倚靠不知名的外力, 咬緊牙關過埋佢啦. 大家一定在你身邊支持你.

Gary Lam 說...

多謝大家關心, 我基本上都一切如常的 OK 的.

F4, 由於你的文字雖短, 但喻意深遠, 並牽涉範團極廣, 故將部份不明白, 和別人所問及的相關問題一併題問...

- 求神問卜沒幫助, 因為你有大病?
- 求神問卜後理應是沒有大病的?
- 如不是你阿媽拜神, 而是你拜神, 那會不有幫助?
- 如果沒有大病, 那會否又是求神問卜的作用?
- 拜神相等於求神問卜?
- 日日都拜沒幫助, 隔日拜或者分開0的拜會否有幫助?
- 是否所有的宗教信仰都是等同求神問卜的一種?
- 是否拜神的方法有問題?
- 會否係你可媽拜嗰個神, 同你唔夾, 所以有病?
- 如果唔求神問卜, 會否唔只大病呢?
- 那些是 "不知名的外力"?
- 是不是會有 "知名的外力"?
- "知名" 和 "不知名" 的分別在那?
- 如何介定那些外力為 "知名" 或 "不知名"?
- 不倚靠 "不知名外力", 就一定要咬緊牙關?
- 靠知名外力, 就不須要咬緊牙關?
- 求神問卜相等於不知名的外力? 但個個 "神" 都有名架喎.

naruto 說...

我都攝咗啦,求安心啫

但係一攝即有好消息

迷信D你都攝啦

anf 說...

咁多煩事.. 希望你牛年順景呀

Leo 說...

早幾年有人响我唔知情底下請纓代我攝太歲,嘩嗰段日子好黑暗囉,唔攝都仲好地地架!唔知佢有冇幫我還,返正我唔信。今年又話犯噃,婉拒咗另一個請纓者,又睇下會點先!