星期一, 2月 09, 2009

肥布奇幻檔案

年廿九 - 肥布唔多郁,我上床瞓都唔跳上嚟,我出門口去街都無嚟送門‧關生估,係咪因為佢之前坐得近暖爐,燒左半邊眼眉,所以平衡力出現問題,因而唔開心呢‧無人識得貓語,無人知‧

年三十 - 情況繼續係咁,成日都係自己坐係地毯既角落,唔多郁‧晚黑同朋友食完飯,佢地嚟左坐一 陣,都話佢可能有病‧不過又無明顯既傷,唔知點算好,都係話睇下幾時有獸醫開門,同佢去睇下‧

年初一 - 我開始覺得佢真係有事,因為一味只係瞓係貓床上面,叫又唔多應,出去廚房食野又無嚟神氣咁‧好驚‧

年初二 - 情況繼續,但係見到佢有食有疴有飲水,但就係唔好似以前咁唔活躍‧一早就發短訊比各方好友,是日我家團拜取消,希望唔好太多人嚇到肥布‧並且打電話佢睇開既獸醫,有開‧約好明天去看醫生‧

年初三 - 帶肥布去睇醫生‧醫生檢查一大輪之後,都話唔知佢做咩,但係就內臟似乎無乜特別問題,所以無得好醫‧但係就話佢有牙石,等佢好啲既時候,最好就洗吓牙啦‧夜晚見佢又瞓係佢既床度,摸吓佢,同佢傾下偈啦,發覺摸佢既大脾同尾巴時都會一反常態,鬼叫同埋會咬我‧咬人對於肥布嚟講真係好少發生既事,所以覺得一定有事‧跟住仲發現佢行路時,條尾無力咁跌底哂,有時棟起一陣又會跌番底,仲見到佢好多時都係,一半棟起,後半節九十度咁同地面平衡添‧死火‧

年初四 - 問左朋友佢個貓睇開既醫生,打去約,即時有位就帶左肥布去睇‧檢查一大輪之後,醫生話好可能係 "乜盤乜炎" 咁喎,我都唔記得左個名‧即係係個脊骨內有發炎而引到有物體增生因而刺激到神經線,但呢個病係狗就多,貓就少見但有機會‧我問佢咁係咪都會影响到條尾架,因為佢既尾部咁樣,醫生都話會‧抽血驗左腎臟無問題,開左啲消炎藥比佢食,一日一滴食一個星期,仲要鎖係籠兩個星期,因為怕佢會四圍跳,影響康復‧好慘‧

年初五到年初十 - 食左一個星期藥,一路睇住佢既情況,又唔覺得佢特別好左‧但係就益左佢同埋妙芝金金,因為肥布要食藥,所以三隻野就日日都有罐頭食‧不過好彩肥布就精神左,個樣無咁病,有時都有行吓咁,但係都仲係無咁活躍‧由於真係唔知佢平時有無去飲水,所以夜冕黑就會用針管餵水比佢飲,飲多水好過飲得少,最多都係佢疴多啲尿‧不過一直都無鎖係籠,關生話佢咁乖,都無四圍走, 成日都係瞓,所以就唔好鎖‧因為以佢既身形,籠好細又無得行只係可以轉吓身,好可憐咁‧不過咁,一發現我開好味餅仔呢,佢既行動就同另兩只貓一樣咁快捷,一齊係咁搶住食,佢的而且確好為食‧

年十一到年十五 - 事件仲未完結,肥布都係無以前咁活潑,同埋都今時今日都係無好似以前咁跳上我張床同我瞓,又無跳上書枱瞓係枱面,或者行嚟行去‧呢兩日,我出門口返工時都會送我門,但係唔係好跳到上門口那張櫈上面‧見到佢跳過一次,但係又好似係好隱咁,唔知係滑定係佢既腳仲未係有番彈跳力‧如果過埋呢個星期都係咁,我都係會再同佢去睇多次醫生,要照 X 光都好啦,驗清楚咩野事,好過等佢係度吽‧

究竟肥布因為乜事而咁呢?真係無人知‧又無比人整到,貓兒打架又通常都唔關佢既事‧
係咪比妙芝咬到條尾?
係咪打架打到扭親?
係咪賓妹打掃時整到佢?
係咪自己跳上跳落時扭到隻腳?
定係忽然好似金金以前咁有情緒病?
抑或係忽然自己覺得己經係大貓,唔可以再好似細個咁,要穩重啲?
不過,我都係覺得,佢對腳有事,跳唔起‧

4 則留言:

Crazylegz 說...

希望阿肥冇事呀~我好鍾意佢架

Gary Lam 說...

佢好似好左啲... 呢兩日出去既時候都有送門...
坐係梳化又會走上嚟
希望佢快快好番哂

naruto 說...

以為睇到最後會講佢好番哂㖭!
我都祝佢健健康康呀

匿名 說...

肥布最近點呀?好D冇呀?
朱朋