星期二, 9月 23, 2008

卡通的我

上次玩不同年代形象投票,一九五六年的形象最合適我‧不過,合成的樣子又真的夠老‧

今次要玩另一樣,朋友給我一個西,玩砌自己的卡通樣,我做了好幾個都總是覺得有點不相像,朋友做的都不錯‧大家又來投票那個卡通最像我‧
呢個係第一次試版, 肥圓樣...
矇眼健
潦倒豆事眼
青春後生仔
改左條眉, 變左青春旺角飛

遊戲網頁 : FaceYourManga

3 則留言:

naruto 說...

單睇相,我覺得青春後生仔最似
等我都試下先

匿名 說...

其實你都係想人
話你"青春後生仔"啫~ :)
不過又幾似張相喎~
p.s.:第一次嚟多多指教~

tri 說...

我覺得-圓面肥仔碌-最q