星期四, 9月 04, 2008

開戲

A:喂~ 你有無聽過你個 FRIEND 0的野呀?
B:有呀~ 佢有機會戲開嘛‧
A:好似係囉~ 不過好似又未 FIRM 架喎‧
B:佢就衰多口啦,個人去到呢0的位就好似發左溫咁‧
A:咩呀?咩呀?
B:你知啦~ 導演開戲囉,咁點都要有演員試吓鏡架啦‧佢試左啦,同埋導演都好似幾 OK 佢,試左兩組戲架啦‧睇落都好似好有機會咁‧
A:咁咪好囉,上次佢拍0個套呀,爛尾不特只,仲要導演眼高手低‧明明係超小本經營 C 級片,做乜又要扮一級高格調片種,佢罷拍都係0岩既‧咪講上次啦~ 佢今次又發咩溫呀?試鏡發台溫呀?做做下唔記得左自己個角式係乜呀?定係係台度遊魂呀?
B:人地就話興扮鬼妹仔性格率直0者,佢就問埋哂0的老套問題,你知啦~ 有時好避忌架嘛‧
A:吓? 咩事呀?有幾老套先?試緊鏡問呀導演 "我靚唔靚呀" 咁呀?
B:都知未落實架啦,佢個仆街就去問呀導演話點解要找佢做呢個角式喎‧同埋日日都想捉呀導演同佢傾劇本咁囉‧
A:嘩~ 頂!人地都無話過一定要佢做,都無話鐘意佢做呢個角式,你估一定做主角架,或者要佢做閒角呢‧
B:咪係~ 跟住仲叫話可以試多幾組戲架‧咁喎~ 你話係嚇死人丫, 咁 CHUR 呀,即係趕客0者‧明明想比你做呀,都要重新諗過啦,容乜易叫 FIRM 左佢做,之後一路拍一路發爛,又話角式無發揮,無深度呀,成日都話唔夠戲份呀咁呀‧你知啦,家下0的導演呀,要好有自己風格架嘛,點會比你個仲未知會唔會大紅既演員攪亂檔喎‧
A:唉也~ 家下個市咁靜呀,有得試鏡,仲有對白既都已經好好啦,真係醒醒定定呀佢‧係要睇佢做化係點囉,如果嚇唔走既,咁又再睇好一線既‧
B:咁佢都知衰既,睇吓點啦,我都叫左佢小心0的,如果導演有通告再試鏡就最好啦‧無既話,自己都可以爭取吓既, 但係唔好 CHUR 到咁出面囉‧
A:咁又係,你都話息影左咁多年,有咩未見過丫‧教吓佢都好既‧
B:我都仲有0的人面既,我都有諗過,好唔好幫佢問吓有無機會接得成‧不過諗真都係唔好,千祈唔好比人覺得你煩嘛,咁就好容易比人 OUT 左呀‧況且,比人知你咁想接呢個戲呀,壓硬價啦,到時候收到既少少,做既又多多呀‧
A:唉~ 點都好丫,都有得試鏡,我呢邊呀,水靜河飛呀‧
B:咩呀,你都放好多消息出去架啦喎,同埋都有好多人同你搭路架啦喎,都無通告接呀?
A:有我就唔洗係度唉聲嘆氣啦‧我家下乜通告都接架啦,唔楝架啦‧妹仔都做住先呀‧
B:咁都好既,最重要係做番起個人先呀,0的人見得你多,咁就會認得啦,到時機會都多0的呀‧
A:望就咁望啦,再係咁呀,我都唔知捱得幾耐呀‧
B:我見你個樣都知啦,無工開呢,個樣都無乜光彩同埋好 DRY 咁架‧得閒幫你再放下聲氣啦‧
A:好~ 多謝多謝‧

2 則留言:

F4 說...

我好想知套戲幾時上?
趕得及爭金雞影后嗎?
聽講今年的競爭都很激烈喎...

陳娃 說...

套戲好似上左啦...