星期五, 8月 08, 2008

怪談

A:農曆七月呀,你都咪話唔信邪呀‧
B:你遇到有怪事咩?
A:咁又無,不過公司成日都唔見野,忽然又係啲唔可能既地方出現啫‧
B:唓~ 咁又有乜咁奇丫,我公司成日都係咁架啦‧
A:係咁話啫,都係唔好開咁夜 OT 呀‧
B:講開公司呀,我公司近來都有怪事發生呀‧
A:係?乜事呀?
B:我公司個同事呀,有一日無啦啦做做吓野成身唔郁得呀,但係又講到野,但係好似比鬼壓咁,個人清醒但係唔郁得,幾得人驚呀‧
A:吓?日光日白都比鬼壓呀?唔係嘛,你公司咁猛既‧
B:我唔知呀‧我歌日都唔係公司,同事後來話番比我知既‧我老細都話叫白車架,你知啦呢啲事可大可少架嘛,佢又話唔洗,不過好彩後來慢慢都郁得番無事‧
A:哦~ 咁都好啲‧有乜事就煩囉‧
B:今日仲驚呀‧
A:吓,仲有下文架?
B:係呀,不過唔知關唔關事‧今早呢,呀頭收到同事既電話,佢話琴日中暑,好彩及時入左醫院睇左無乜事,今日要休息多一日喎‧
A:嘩~ 咁大鑊?中暑喎‧佢真係禍不單行呀‧不過又唔係係公司,關乜事喎‧
B:咁又唔係咁講啦,你諗清楚吓‧
A:唔... 咦~~ 琴日~~ 放假喎...
B:係呀...
A:打左成日八號風球喎...
B:係呀...
A:橫風橫雨喎...
B:係呀...
A:應該留係屋企架喎...
B:係呀...
A:咁都會中暑呀...
B:係呀...
A:嘩... 好得人驚喎... 咁邪既... 係咪你公司真係有料到呀,跟住佢呀?
B:咁呢個就真係唔知呀,希望佢無乜事,大步檻過啦‧
A:望就咁望啦,呢啲野唔好講咁多囉‧不過你公司真係好得人怕‧

3 則留言:

naruto 說...

張新相好嚇人

匿名 說...

好附合呢篇網誌既主題 - 七月十四之怪談

葉志偉 說...

我們做人要實事求事,以科學精神求證。我從報章中看到了這一段:

"近年有青年人出現室內中暑情況,尤以服用搖頭丸後,影響體溫調節,他們在酒吧飲酒跳舞後令體溫急升、過分消耗,致出現中暑。8月8日星島日報)"

所以你個同事應該唔係撞鬼,而係去咗fing頭。唔該,禮成。